עמי פיינשטיין: "אני רוצה לקנות את הפועל ת"א"

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | יוני אריאלי

איש העסקים השנוי במחלוקת התראיין לרדיו 103FM וסיפר על תכניותיו לקבוצה: "אני רוצה לחזור לאקשן. חושבים שאני משוגע? אני שם פס על כולם. אני רוצה לקחת את הקבוצה לאליפות עוד השנה, אבל ככה לא עושים עסקים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

האם הבעלות על הפועל תל אביב תעבור ידיים? על פי פרסומים שונים, עמי פיינשטיין מעוניין לקנות את הקבוצה ולנהל אותה. פיינשטיין, איש עסקים אקסצטנרי המתגורר ברחובות וחי בשנים האחונות באוסטרליה, התראיין היום (שלישי) לתוכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על תכניותיו למועדון אותו הוא מתכנן לרכוש.

קבוצת אנשי העסקים שהוא מייצג: "אני מייצג את עמי פיינשטיין, שקבוצת אנשי עסקים עומדים מאחוריו אבל אני בפרונט".

בשביל מה הוא צריך את הצרות של הפועל: "מה שאצלכם צרות אצלי זה חיים. אני רוצה לחזור לאקשן, הייתי יותר מדי באוסטרליה".

האחים ניסנוב.
האחים ניסנוב. "דיברו איתי על מחלקת נוער, אמרתי שאני רוצה לפגוש את הבעלים" (עדי אבישי)

יצר קשר עם ראשי המועדון: "אני שמעתי שהם רוצים למכור. אני רוצה לקנות. אני רוצה לקחת את הפועל תל אביב לאליפות. באתי אליהם לפני חודש וחצי, ישבתי עם עומר בוקסנבוים וביקשתי שיפגיש אותי עם ניסנוב. ראיתי שזה לא רציני, אז אמרתי שכשזה יהיה רציני שיתקשרו. אתמול קבעו לי פגישה, באתי ודיברו איתי על מחקלת נוער ודברים כאלה. אמרתי שאני רוצה לפגוש את הבעלים. אבל כיוון שאני רואה שהבעלים לא פונים אליי, אני אומר כאן: אני מוכן לקנות. הם רוצים למכור? שידברו איתי".

"ככה לא מנהלים עסקים", הוסיף פיינשטיין, "אני איש עסקים, תושיב אותי מולו ואני אסתדר. זה בדיוק כמו פעילי הליכוד. אם עוד שעה יש פגישה, תגיד לי לאיפה לבוא אני בא. תוך שבוע אפשר לסגור את הכל".

ניסיונו בניהול בספורט: "ב-2002 ניהלתי את מכבי רחובות, לאחרונה גם את קבוצת האתיופים בני איצ'לאל. אני אוהב כדורגל, הבן שלי היה שוער מצטיין בבית"ר ירושלים ואחר כך שיחק בליגת הקולג'ים בארה"ב. כשהייתי חולה אמרתי לו שיעזוב את הכדורגל ויבוא לנהל את העסקים שלי. אני רוצה שאני והוא ננהל את הקבוצה".

שחקני הפועל תל אביב.
שחקני הפועל תל אביב. "לא אזרוק שלושים ארבעים מיליון ש"ח סתם" (עדי אבישי)

מה הוא מתכנן למועדון: "אני רוצה להביא את הפועל לאליפות השנה. אני הבנאדם הכי רציני שאני מכיר, למרות שחושבים שאני משוגע. עומדת מאחורי קבוצת אנשי עסקים הכי מוכרת באוסטרליה. ברגע שאומרים לי כן אני מביא את כל אנשי המקצוע שאני מכיר תוך שלושה ימים, יעשו בדיקה ואם הם יוכיחו שזה בסדר, אני בפנים. אני לא אזרוק שלושים ארבעים מיליון שקל סתם".

יכול להחזיק את הפועל תל אביב: "אני שם פס על כולם. אני האיש הכי עשיר ברחובות, שווה 100 מיליון דולר. אני צריך להוכיח משהו למישהו?"


סיני: "המוטו של הפועל הוא מקומות 1-3"
כוכב העבר של הקבוצה משה סיני התייחס ברדיו 103FM לפתיחת העונה של האדומים. על פי סיני, המפתח הוא לא להפסיד במשחק הפתיחה בנתניה: "כרגע, על הנייר מכבי נתניה טובה יותר אך כדורגל זה לא מדע מדויק, חשוב לא להפסיד ולעצור את ההתדרדרות".

משה סיני.
משה סיני. "לא פשוט לעמוד על הקווים בהפועל" (דני מרון)

על ניסו אביטן: "זו אחת הקבוצות הגדולות בארץ, מאגר אוהדים גדול, התקשורת בודקת וחופרת ומחפשת כותרות. הציפיות בהפועל תמיד גדולות, מה שלא יקרה, המוטו של המועדון הוא מקומות 1-3. הפועל חייבת חייבת אנשים חזקים שיש להם כוחות נפשיים. אני חושב שניסו אביטן הוא מאמן צעיר עם עתיד מבטיח לפניו. לא פשוט לעמוד על הקווים בהפועל. מתנהל נכון, הוא אינטיליגנט, אך גם הוא אמר לי: 'אני יכול לדבר יפה אבל בלי התוצאות אהיה בבעיה'. טוב שהניסנובים בינתיים נותנים לו שקט, שני הצדדים מחכים למאני טיים".

בניית הסגל: "מאור בוזגלו ועומרי אלטמן שחקנים טובים אך הם לא עוגנים, הם לא שיחקו ברצף, לא ביוון ולא בבית"ר ירושלים. הם היו טובים לפרקים. אני גם חסיד של לדבוק בדברים הטובים וחבל שההגנה השתנתה. בתקופה של משה תאומים וסמי סגול, הקבוצה זכתה באליפות והגיעה רחוק באירופה ולאחר מכן שוחררו 10 שחקנים (קיץ 2003) בשל בעיות כספיות. כל השינויים האלה פוגעים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי