מכבי חיפה ליעקובו: "עזור לנו למצוא לאוטין קבוצה באירופה"

איקוום אוטין, ארנסט מאבוקה, ניקיטה רוקאביצה
איקוום אוטין, ארנסט מאבוקה, ניקיטה רוקאביצה | אודי ציטיאט

הירוקים רוצים שהמגן הצעיר מניגריה יצבור ניסיון ומחפשים לו קבוצה מעבר לים, חלוץ העבר שכיכב במועדון התבקש לנסות לסייע. שחר נפגש עם אבו פאני והציע לו להאריך חוזה: "רוצה שתישאר פה ותילחם על מקומך"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כחודש לאחר שפתחה את העונה עם משחקי מוקדמות הליגה האירופית, מכבי חיפה תערוך היום (רביעי, 14:00) את מסיבת העיתונאים הרשמית לעונת 2019/20, שתיפתח למעשה עם משחק הבית של הירוקים נגד הפועל רעננה (17:55, ישיר בספורט4).

במועדון ממשיכים לעבוד על בניית הקבוצה ומעבר לרצון להתחזק בשחקני רכש בעמדות הבלם והקשר האחורי, הירוקים גם עובדים על השלד הישראלי הצעיר. אתמול הודיע המועדון על החוזה החדש של הבלם עאיד חבשי לחמש שנים והירוקים רוצים לעשות דרך דומה גם עם שחקנים נוספים. כפי שפורסם בספורט1 בתחילת השבוע, אחד השחקנים בהם מעוניינים במועדון לשנים הקרובות הוא הקשר מוחמד אבו פאני.

הנשיא יעקב שחר, סגנו עוזי מור והמנכ"ל אסף בן דב נפגשו אתמול עם אבו פאני ונציגיו ודיברו עמו על חוזה חדש לארבע השנים הקרובות. בין השאר שיבח שחר את ההתקדמות של השחקן עוד מהעונה שעברה ואמר לו: "אני רוצה שתישאר פה ותילחם על המקום שלך, אבל ההחלטה תהיה אך ורק של מרקו בלבול". בסביבתו של הקשר דיברו על שדרוג כספי ואף סיפרו כי ההצעה הכספית של הפועל חדרה שמעוניינת בשחקן, גדולה משכרו כרגע במועדון הירוק.


אבו פאני. דווקא חדרה הציעה שכר גבוה יותר (דני מרון)

במקביל לרצון לחזק ולהעמיק את הסגל, במועדון מבינים כי גם יצטרכו מעט לדלל את מצבת השחקנים ואחד מאלו שטרם הוחלט לגביהם הוא המגן הצעיר איקוום אוטין, קפטן נבחרת ניגריה עד גיל 20 שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים לגילו, אבל כרגע מתקשה למצוא את מקומו בסגל של מרקו בלבול. כידוע, בחיפה ישנם ארבעה מגינים שמאליים כשבשלב זה סאן מנחם זוכה לעדיפות בהרכב הראשון, אבל גם רז מאיר, יהב גורפינקל ורמי גרשון שיכול לשחק גם כמגן.

לאחרונה הוצע אוטין למספר קבוצות בישראל ובין השאר בחיפה גם מחפשים עבורו קבוצה בחו"ל. לאחרונה אף פנו אנשי המועדון לחלוץ העבר איגביני יעקובו, שהיה אחד הממליצים בזמנו על אוטין, וביקשו את עזרתו במציאת קבוצה שתסכים לשאול את אוטין לעונה הקרובה. כזכור, אוטין נבחר לאחרונה לאחד ממאה הכדורגלנים הצעירים הכי מוכשרים בעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי