גלזר: "מחכים לשחק בבלומפילד, הוא יכול לתת לנו פוש גדול"

איתי שכטר, דן גלזר
איתי שכטר, דן גלזר | ערן לוף

קשר מכבי תל אביב התאיין לאתר הרשמי: "הרבה קבוצות התחדשו והתחזקו, תהיה ליגה מעניינת העונה". על משחק הפתיחה נגד נס ציונה: "הבנתי שהאוהדים בטירוף". על צלחת האליפות: "רוצים לשמור אותה אצלנו"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
אחרי שבעונה שעברה הוא היה חלק משמעותי בזכייה באליפות והפך לשחקן דומיננטי בהרכב של מכבי תל אביב, דן גלזר רוצה להמשיך את ההתקדמות גם ב-2019/20. רגע לפני שהקשר האחורי והצהובים יחלו במסע ההגנה על תואר האליפות מול סקציה נס ציונה (שבת ב-20:10, ספורט4), הוא התראיין לאתר הרשמי של המועדון והתייחס לתחושות בקבוצה ערב פתיחת הליגה.


"יש התרגשות גדולה מאוד אצל כולנו. אנחנו מאוד רוצים להצליח העונה וראינו בעונה שעברה שהפתיחה נתנה לנו פוש אדיר להמשך", אמר גלזר, "גם הפעם ההתחלה חשובה מאוד ויכולה לדחוף אותנו קדימה. אנחנו מקווים לעשות את זה בצורה טובה, במיוחד כשאנחנו מקבלים את בלומפילד החדש. זה ייתן לנו דחיפה עוד יותר גדולה".


לגבי המשחק במחזור הראשון הוסיף הקשר: "אנחנו אמנם לא פותחים בבית, אבל הבנתי שהאוהדים בטירוף ויבואו בכמויות גדולות גם מול נס ציונה. גם זה חשוב לנו".



דן גלזר. "האוהדים חשובים לנו" (אודי ציטיאט)


על צלחת האליפות: "אנחנו יודעים שאנחנו מתחילים את העונה מאפס, עם אפס נקודות כמו כל שאר הקבוצות. זה שעשינו עונה אדירה בשנה שעברה לא נותן לנו שום יתרון. נבוא צנועים, אנחנו רוצים לשמור על התואר אצלנו, להתקדם ממשחק למשחק ולהיות בגישה הזו מההתחלה".


על היריבות: "הליגה נראית מעניינת מאוד השנה. הרבה קבוצות התחדשו והתחזקו. הצמרת הולכת להיות מאוד מעניינת לדעתי, ומצד שני אני חושב שלא תהיה אף קבוצה שיהיה קל נגדה. לכל הקבוצות יש שחקנים טובים וסגלים טובים ובכל משחק נצטרך לעבוד מאוד קשה כדי לנצח".


המטרות מבחינה אישית: "קודם כל, בעזרת השם להישאר בריא. אחר כך להתקדם ולהמשיך את הפריצה שהיתה לי בעונה שעברה. להמשיך להיות שחקן משמעותי ודומיננטי במכבי, זה היה החלום שלי תמיד מגיל צעיר. חוץ מזה, אני רוצה גם להשתפר במספרים שלי".


גלזר אמנם טעם מבלומפילד הישן במסגרת גביע הטוטו בעבר, אבל עבורו זו תהיה העונה הראשונה בה הוא צפוי לחוש את האצטדיון עליו גדל גם במשחקים בעלי פרופיל גבוה הרבה יותר. "אנחנו כל הזמן מדברים בינינו ומשתפים אחד את השני בהתרגשות לקראת החזרה לאצטדיון הזה. אנחנו רואים גם בפרסומים השונים שנרכשה כמות אדירה של מנויים וזה נותן לנו הרגשה נהדרת. אנחנו באמת מתרגשים מאוד ומחכים כבר לרגע שנשחק שם. הלוואי שנחגוג שם הרבה ניצחונות עם האוהדים אחרי משחקים. אני חושב שזה משהו שייתן למכבי פוש גדול לעתיד", סיכם.




 גלזר וריקן. מתרגשים לקראת החזרה לבלומפילד (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי