מצאה בלם: דיוגו ורדסקה חתם לשנתיים בבית"ר ירושלים

דיוגו ורדסקה
דיוגו ורדסקה | בית"ר ירושלים

חיזוק משמעותי: הפורטוגלי בן ה-22, נרכש מסראגוסה בסכום של 300 אלף יורו וירוויח בקבוצתו של משה חוגג 250 אלף יורו בעונה. בניון: "לא הסכמנו להתפשר על איכות, ולכן גם חיכינו עד שמצאנו את האיש הנכון"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לאחר המתנה רבה, בית"ר ירושלים סוף סוף מצאה בלם. דיוגו ורדסקה, בן 22 ממוצא פורטוגלי, חתם לשנתיים בקבוצה, עם אופציה לעונה נוספת. ורדסקה ששיחק בשנתיים האחרונות סראגוסה מהליגה הספרדית השנייה נרכש על ידי הקבוצה מהבירה בסכום של 300 אלף יורו והוא ירווח כ-250 אלף יורו בכל עונה. הפורטוגלי מתנשא לגובה של 1.85 ס"מ, וגדל באקדמיה של פורטו ומאז 2012 השתייך לכל הנבחרות הצעירות של מדינתו.

ורדסקה, שהיה מבוקש גם במכבי חיפה בחודש שעבר צפוי לנחות בישראל מחר בערב. בנוסף הבלם הוא ניהל מגעים עם אוניברסיטטה קראיובה הרומנית, כאשר גם קלוז', לודוגורץ וא.א.ק לרנקה הוזכרו כאופציות לקלוט אותו הקיץ. בעונה החולפת הוא רשם 30 הופעות במדי סראגוסה, מהם 29 בהרכב וכבש שלושה שערים.

המנהל המקצועי יוסי בניון אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אנחנו שמחים מאוד על הגעתו של ורדסקה לקבוצה. מדובר בבלם צעיר ומבטיח, בעל פוטנציאל גדול מאוד, שצבר ניסיון רב בליגה הספרדית. לא הסכמנו להתפשר על איכות הבלם, ולכן גם חיכינו עד שמצאנו את האיש הנכון. אנחנו מחכים להגעתו ולהשתלבותו בסגל לקראת המאבקים הצפויים לנו בהמשך העונה".



דיוגו ורדסקה מימין במדי פורטו (Alex Livesey/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי