ייני ויאניוטיס ייעדרו בשבת, שחקני מכבי ת"א סיירו בבלומפילד

אנדראס יאניוטיס, יואב זיו
אנדראס יאניוטיס, יואב זיו | מאור אלקסלסי

קפטן האלופה קרוב להחלמה מלאה מהקרע בשריר התאומים, אולם לא יעמוד לרשות איביץ' במחזור הפתיחה נגד נס ציונה (20:30, ישיר בספורט4) וכמוהו גם השוער. טיבי עשוי לפתוח. וגם: ביקור ראשון בבית החדש/ישן

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תערוך הערב (חמישי, 17:30) את מסיבת העיתונאים לקראת מחזור פתיחת העונה נגד סקציה נס ציונה (שבת, 20:30 בספורט4) ולאחר מכן ייערך אימון נוסף לקראת ההתמודדות, אולם כבר עתה מבין המאמן ולדימיר איביץ' שהוא יצטרך להסתדר ללא השחקנים הפצועים.

הקפטן שרן ייני, שנפצע לפני חודש וקרע את שריר התאומים, נמצא בשלבי החלמה אחרונים, אולם לא ייכלל בסגל למשחק נגד נס ציונה. מאז שנפצע, החמיץ ייני את ארבעת המשחקים במסגרות האירופיות וכן את משחק חצי גמר גביע הטוטו בקריית שמונה. גם השוער היווני אנדראס יאניוטיס, שנפגע במשחק האחרון, סובל מחבלה ושטפי דם בקרסולו וצפוי להיעדר, כאשר שוער המשנה דניאל טננבאום יפתח במקומו בין הקורות.

בנוגע לתמונת ההרכב, נראה שהבלם איתן טיבי, שהיה בין הטובים במשחק בקרית שמונה, עשוי לפתוח במרכז ההגנה לצידו של ז'איר אמאדור. צמד המגנים אנדרה ג'ראלדש ואנריק סאבוריט שקיבלו מנוחה ביום ראשון, צפויים לשוב ל-11, כאשר דן גלזר ודור פרץ אמורים לשחק יחד בקישור האחורי, יחד עם דור מיכה בשלישייה שבאמצע. התחרות האמיתית תהיה על שלוש עמדות בהתקפה, כאשר כל השחקנים הקדמיים, יונתן כהן, אבי ריקן, אלירן עטר, איתי שכטר, ניק בלקמן וצ'יקו אופאדו, נמצאים בתמונת ההרכב.

בכל הנוגע למכירת המנויים, חצה המועדון ביממה האחרונה את רף 18 אלף המנויים ונראה שהצהובים בדרך לקביעת שיא מנויים חדש של כל הזמנים, לקבוצה ישראלית, כאשר ההערכות מדברות על כך שבסופו של דבר יימכרו למעלה מ-20 אלף כרטיסי מנוי לעונה הקרובה. היום גם הגיעו שחקני הקבוצה לראשונה לאצטדיון בלומפילד המחודש במטרה להתרשם מביתם, בו לא היו למעשה בשלוש השנים האחרונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי