איביץ': "היינו צריכים לעבור את קלוז', המטרה היא אליפות"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט

מאמן מכבי ת"א דיבר במסע"ת לקראת משחק פתיחת העונה נגד נס ציונה: "יש להם הרבה שחקנים חדשים וטובים". על צמד המשחקים נגד סודובה: "היה לנו חוסר מזל". טיבי הוסיף: "מאוכזב שלא יכולתי לעזור בקיץ"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפתח את עונת החדשה בליגת העל ביום שבת (20:10, שידור ישיר בספורט4) במשחק החוץ נגד העולה החדשה סקציה נס ציונה באצטדיון המושבה. לקראת המפגש התכנסו היום (חמישי) המאמן ולדימיר איביץ' ואיתן טיבי למסיבת עיתונאים.

המאמן פתח את דבריו והתייחס ליריבה: "אנחנו מתכוננים למשחק כזה, נגד קבוצה טובה, יש להם הרבה שחקנים חדשים ושחקנים טובים ואנחנו יודעים מה לעשות, להתכונן למשחק המטרה שלנו הוא לנצח את המשחק ולא יותר. אנחנו מתחילים מאפס והכל פתוח".

המטרות של העונה: "יש הרבה קבוצות עם מטרה לזכות באליפות. אני לא מפחד לומר שהמטרה שלנו הוא לזכות באליפות, נראה מה יהיה בסוף העונה ואבל ברור שהמטרה היא לזכות, אנחנו אף פעם לא נשחק על המקום השני. אנחנו מכבדים את כל היריבות שלנו, אבל אנחנו נתן את הטוב ביותר עבורו".


"מתחילים הכל מאפס". שחקני מכבי תל אביב (אודי ציטיאט)

על המשחק נגד סודובה: "מכבי תל אביב הייתה צריכה לעבור את קלוז', לא רק את סודובה. היה לנו שם מזל רע, אנחנו הפסדנו בגלל מצבים נייחים, במשחק השני אוכל לומר שכמעט לא היה שם כדורגל. סודובה כבשה שני שערים משני מצבים ולנו היו 15 מצבים, מי שראה את המשחק הבין כי היה חוסר מזל".

האם הסגל מספיק טוב העונה: "יש לנו עדיין הרבה שחקנים פצועים ואני בטוח שהם יחזרו. אף שחקן שנמצא כאן הוא לא בטעות יש לנו 23 שחקנים ואנחנו בטוח שיש להם את האיכות שחקנים הטובה ביותר, אבל שחקן כזה או אחר לא מנצח – הקבוצה מנצחת או מפסידה. אי אפשר לדעת אם נתחזק, זה כדורגל, חלון העברות פתוח עד ה-15 בספטמבר".

על דסה: "הוא סיים את דרכו כאן ואנחנו מאחלים לו את כל ההצלחה. מדבור בשחקן שעזר המון למועדון לא אוכל לומר עכשיו אם הוא עשה טעות או לא. אני רק יכול לאחל לו את הטוב ביותר".


"לא היה לנו מזל נגד סודובה" (אודי ציטיאט)

איך התחושה לפתוח עונה שנייה בקבוצה: "אני לא יודע מדוע מאמנים לפניי לא פתחו את העונה שנייה שלהם בקבוצה. יש לקבוצה בעלים טוב שדואג בקבוצה. בשבילי זה היה חשוב מאוד".

מצב הפצועים בסגל: "שרן ייני עדיין פצוע ולשאר השחקנים אין לי יותר מדי פרטים. יש לנו שחקנים פצועים שעדיין לא חזרו, אך אני מאמין שניקוליץ' וגולסה יתחילו לחזור לאט לאט כבר בימים הקרובים".


ולדימיר איביץ' החמיא למיץ' גולדהאר (דני מרון)

טיבי הוסיף: "אני מאוד שמח לחזור למכבי תל אביב, יהיה לנו משחק לא קל נגד נס ציונה, זו קבוצה חדשה לגמרי, אנחנו מאמינים ביכולת שלנו ואין לי ספק שנתחיל דרך חדשה ונעשה הצלחות כמו בשנה שעברה".

אתה מאוכזב שלא שיחקת הקיץ: "אני מאוד מאוכזב שלא יכולתי לעזור לקבוצה לעלות שלב, אבל מבחינתו זה משהו שאנחנו שמים בעבר וכעת אנחנו מתמקדים רק בליגה".

"הדבר החשוב ביותר עבורנו הוא לבוא ולהיות מכבי תל אביב, הרעב והרצון שלנו לנצח כל דבר וזה מתחיל המשחק הקרוב שלנו. אני חושב שהרעב זה הליגה ואם זה היה גביע הטוטו אז גם שם ראו את הרצון והלחימה, וזה הדבר הכי חשוב אצלנו".


"מאוכזב שלא יכולתי לעזור לחברי הקיץ". איתן טיבי (דני מרון)

נכנסת מהר לעניינים למרות שלא התאמנת על הקבוצה: "עברתי קיץ בלי קבוצה, אבל מן הסתם עבדתי קשה, הייתי צריך להדביק את הפער כי בקבוצה מתאמנים מאוד חזק ואני התאמתי את עצמי לזה ושמתי לעצמי דגש להיות בשיא הכושר"

על אלי דסה: "אלי הוא חבר מאוד טוב שלי, אבל בסופו שלדבר כל אחד לוקח את ההחלטות שלו ואני האחרון שיכול להגיד לו מה לעשות ואני מקווה שיצליח בכל מקום אליו יגיע. אני לא יכול לענות אם הוא עשה טעות, הרצון היה שיישאר ולצערנו הרב הוא לא איתנו".

אתה פותח עונה שמינית, מזה אומר עבורך: "כשהגעתי למכבי תל אביב, לא חשבתי שאשר כאן כל כך הרבה זמן וזה מדהים עבורי, השגתי המון דברים. השנה האחרונה היא שנה שאזכור אותה מסיבה אחת כשגם שלא שיחקתי אני נתתי את כל כולי למועדון וזה היה חשוב לי לתת דוגמה לצעירים. ואני מקווה שהשנה אוכיח שאני ראוי להוכיח שאני אשחק בהרכב".

"רק הזמן יגיד אם אלי דסה עשה החלטה נכונה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי