כץ: "מקווה לחתום על מכירת הפועל חיפה כמה שיותר מהר"

יואב כץ
יואב כץ | עומרי שטיין

הבעלים דיבר ב-103FM והבהיר: "הקבוצה על המדף, אך אין מתעניינים". על הציפיות: "פלייאוף עליון". הקהל: "המשחק הכי נצפה אשתקד היה הדרבי החיפאי". וגם: סקירה של הישגו במועדון

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

 "הציפיות שלנו הן להיות בפלייאוף העליון ואנחנו אופטימיים לגבי האפשרות שזה יקרה. פסימיות זו לא אפשרות עבורי", כך הבהיר בעלי הפועל חיפה יואב כץ שהתראיין בתוכנית הספורט של 103FM ודיבר על המטרות של קבוצתו לקראת העונה הקרובה.

על העונה הקרובה: "החזרנו את הצביון עם שחקנים שגדלו בהפועל חיפה כמו עדן בן בסט, גילי ורמוט, מהראן לאלה ואחרים. שחקני חיזוק? בואו נחכה ונראה. כדורגל זה ענף מאוד נזיל והדברים יכולים להשתנות כל רגע. אולי נתחזק ואולי גם לא".

מכירת הקבוצה: "הפועל חיפה נמצאת על המדף. היא הייתה על המדף, תהיה על המדף ואני מקווה לחתום על זה כמה שיותר מהר. זה לא שאין לי עם מי לחתום, אפילו אין אנשים שמתעניינים. תביא לי חוזה ונראה כמה מהר אני חותם עליו".


"החזרנו את הצביון" (עומרי שטיין)

על גביע הטוטו: "התוצאות שהשגנו שם לא מחממות לי את הלב, אבל אני מקווה שנצליח להתגבר. הקבוצה מתקדמת והכיוון הוא כל הזמן צפונה. אני חושב שיש לנו זרים מצוינים והפועל חיפה זו משפחה עם חדר הלבשה חזק מאוד".

על האוהדים: "הקהל של הפועל חיפה קונה פחות מנויים ויותר כרטיסים. המשחק הכי נצפה בעונה שעברה הוא הדרבי החיפאי. זה קורה שנה אחרי שנה. יותר נצפה מהדרבי התל אביבי ויותר מכל משחק ליגה אחר. כנראה שיש משהו בשתי הקבוצות החיפאיות".

כץ סיכם: "ב-16 השנים האחרונות הפועל חיפה זכתה בגביע, בגביע הטוטו, באלוף האלופים, באליפות הליגה הלאומית ובאליפות הארץ לנוער. מעבר לכך, זו הייתה הפעם הראשונה בהיסטוריה שהפועל חיפה ניצחה את מכבי חיפה שלוש פעמים ברציפות. זו העונה ה-11 של הקבוצה בליגת העל, שזה ההישג הגדולות ביותר בתולדות המועדון.

אלו דברים שלא היו בהפועל חיפה בשום עידן אחר. יש לנו את הקהל החמישי בגודלו בארץ. הכל על הכתפיים שלי ללא עזרה מאף אחד. הליגה אולי יותר נחשבת, אבל גם הגביע הוא חשוב מאוד. לזכות בו בשנה ה-70 לקיומה של מדינת ישראל עם דרישת של כ-300 אלף איש לכרטיסים – זה יפה מאוד. ניצחנו את בית"ר נגד כל הסיכויים".


מרוצים מהישגו בהפועל חיפה. יואב כץ (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי