דריכות שיא במכבי חיפה: "המבחן האמיתי מתחיל"

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | אודי ציטיאט

לאחר שנים של אכזבות במשחקי הפתיחה, הירוקים מקווים לפתוח את העונה עם ניצחון על רעננה. דוס סנטוס יחליף את גרשון הפצוע. בלבול מתלבט בין עוואד לשועה. צפי ל-20,000 אוהדים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר קיץ ארוך, ליגת 'הבורסה לניירות ערך' תצא לדרך מחר, כשמכבי חיפה תארח את הפועל רעננה באצטדיון סמי עופר (17:55 ספורט4). המאמן מרקו בלבול העביר השבוע מסר ברור במסיבת העיתונאים כי הוא מרוצה מההכנות של הקבוצה ואף מופתע לטובה מהיכולת, אבל המבחן האמיתי יחל מחר על כר הדשא, כשכבר במחזור הפתיחה הירוקים יפגשו את החבורה העיקשת של מנחם קורצקי.

לאחר שנים של חוסר הצלחה במחזורים הראשונים, בכרמל מקווים לפתוח את העונה בניצחון לקראת הדרבי החיפאי שייערך כבר במחזור השני. גם בקרב האוהדים ישנה אופטימיות לעונה טובה יותר בעיקר בגלל ההופעות של הקבוצה בליגה האירופית וההערכה כי עם 14,000 המנויים שנמכרו, יפקדו מחר את אצטדיון סמי עופר לפחות 20,000 אוהדים.


צפי ל-20,000 אוהדי מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)

בקרב השחקנים מבינים את הרצון לראות את הירוקים חוזרים למאבק האליפות כבר העונה ואחד מהשחקנים אמר הבוקר לספורט1: "עבדנו קשה הקיץ, אבל מחר יתחיל המבחן האמיתי שלנו".

המאמן מרקו בלבול תרגל מספר שטות והרכבים, אך טרם קיבל החלטה סופית. ההערכה היא כי ימשיך בשיטת שלושת הבלמים. מי שייעדר מהסגל הוא רמי גרשון הפצוע, ואת מקומו בהרכב יתפוס אליסון דוס סנטוס, לצד עופרי ארד ועאיד חבשי.

ההתלבטות הגדולה של בלבול היא בחלק ההתקפי בין ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד וירדן שועה שלא שיחק במשחק האחרון מול מכבי נתניה. מרכז השדה מקומם של נטע לביא ויובל אשכנזי מובטח והצלע השלישית צפוי להיות או מקסים פלקושצ'נקו, כשגם יאניס ווילדסחוט נמצא בתמונת ההרכב. 


מוחמד עוואד. צפוי לחזור לספסל (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, אליסון דוס סנטוס, עאיד חבשי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, מקסים פלקושצ'נקו (יאניק ווילדסחוט), ניקיטה רוקאביצה, ירדן שועה (מוחמד עוואד).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי