תורג'מן: "לא מדברים עם מכבי ת"א כבר שבוע על שחקנים"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | עדי אבישי

מאמן סקציה נס ציונה דיבר לקראת המשחק הפתיחה נגד האלופה אביב (שבת, 20:10 ישיר בספורט4): "הפער התקציבי ביננו הוא עצום ולכן יהיה קשה". הבלם דרייס וייטנס לא יהיה בסגל

(גודל טקסט)

התרגשות גדולה בנס ציונה לקראת החזרה לליגת העל לאחר 50 שנים במשחק הבכורה באצטדיון המושבה נגד האלופה מכבי תל אביב (שבת, 20:10 שידור ישיר בספורט4) ו-ותיקי האוהדים נזכרים בימים היפים של המועדון בהם שיחקו שייע גלזר, גברי בן שמעון, אברהם שטמברג, מנחם איריס, אברהם לחמי, אליעזר צוויג ואחרים.

במועדון מפצים לקהל רק של 10,000, מהם אומרים להגיע כ-7,000 אוהדי מכבי תל אביב. מנהלי נס ציונה העבירו 450 מנויים לשחקני מחלקת הנוער ונכון לעכשיו נרכשו רק 70 מינויים.

המאמן עמיר תורג'מן אמר: "אנחנו מצפים למשחק נגד מכבי תל אביב עם פרפרים בבטן והליגה זה המבחן האמתי שלנו. מכבי תל אביב היא אחת הקבוצות שמעל הליגה בטח שעבורנו והפער התקציבי הוא עצום ולכן זה קשה".


בנס ציונה מצפים ל-10,000 אוהדים במחזור הפתיחה (אריאל שלום)

"היה למכבי קשה באירופה אבל לליגה הישראלית מדובר ברמה מאוד גבוהה. לא יודע איך יגמר המשחק אבל נהיה שם עד הסוף. יש כאן תהליך ואני מקווה שנהיה תחרותיים עד הסוף. אנחנו לא מדברים עם מכבי תל אביב כבר שבוע על שחקנים וכרגע מתעסקים בשחקנים שלנו".

הבלם איתן עוזרי הוסיף: "זו עונה ראשונה שלי בליגת העל ויש התרגשות גדולה, זה אתגר. יש בקבוצה לא מעט שחקנים כמוני שהם לראשונה בליגת העל וכולנו ניקח את ההזדמנות. משחק נגד מכבי תל אביב זה מה שחלמתי עליו מאז שאני צעיר ואני חושב שאוכל לעשות את זה".

לרשות המאמן עמיר תורג'מן לא יעמוד הבלם הבלגי דרייס וייטנס שחתם רק השבוע וערך רק שלושה אימונים. הבלם הנוסף הארגנטיני פרנסיסקו דוטארי שרעייתו, היא יהודייה החל את הליך העלייה לישראל ולא יהיה בסגל עד השלמת ההליך. הבשורה המעודדת היא החלמתו ושובו לאימונים של הקפטן סהר לוי שיהיה בסגל הרחב.


התרגשות לקראת החזרה לליגת העל (עדי אבישי)

רכב משוער: עומרי גלזר, בן סיטלקול, איתי עוזרי, רז נחמיאס, רמריק אטו, לילאי סבין, אופיר מזרחי, סקו טורה, גיא בדש, רז שטיין, ניר שרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי