הפועל ת"א שיפרה את הצעתה על אולהה במטרה לשחררו

מייקל אולהה
מייקל אולהה | טוויטר

לספורט1 נודע שראשי האדומים פנו לקבוצת סונג נאם מווייטנאם וביקשו לשחרר את החלוץ תמורת כ-100 אלף דולר, כדי שיירשם עוד בחלון הנוכחי. לקראת נתניה ביום שני: דגני, שלמה ופירסמן תורגלו במרכז ההגנה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

חמישה הפסדים רצופים רשמה הפועל תל אביב במשחקי גביע הטוטו וסיימה את המפעל במקום האחרון, אבל ביום שני מתחיל הדבר האמיתי: ליגת העל יוצאת לדרך ועבור האדומים יהיה זה משחק מרגש במיוחד, הראשון שלהם באצטדיון בלומפילד המחודש ובו הם יארחו את מכבי נתניה (שני, 20:10 בספורט1).

ראשי הפועל תל אביב מאמינים כי מעל 15 אלף צופים יהיו באצטדיון האהוב עליהם בעוד יומיים במטרה לדחוף את השחקנים במשחק ההיסטורי. למרות הרצף השלילי, גם מאז ההפסד האחרון 3:2 להפועל כפר סבא, האווירה במתחם חודורוב היא של אמונה ודריכות לקראת ניצחון.

הצוות המקצועי בראשות המאמן ניסו אביטן עדיין ללא החיזוק המבוקש והמתוכנן של בלם וחלוץ זר ולאור העובדה שהליגה כבר יוצאת לדרך, בימים האחרונים גברו המאמצים מול קבוצת סונג נאם מווייטנאם לשחרר את החלוץ הניגרי מייקל אולהה בתוך שבועיים, אחרת לא יספיק להירשם בזמן לפני סגירת חלון ההעברות. גורם במועדון אישר את הפרטים ואמר: "הצענו למועדון שלו כ-100 אלף דולר תמורת השחרור המוקדם לישראל ואנחנו ממתינים לתשובה".


אולהה. ניסיון אחרון לצרפו עוד הקיץ (הפועל תל אביב, אתר רשמי)

אביטן מתרגל כבר שבועיים מערך הגנתי שונה לקראת פתיחת העונה ותשומת הלב היא בעיקר למשחק ההגנה הלא טוב והלא יציב מפתיחת העונה. בקבוצה מתרגלים מערך של שלושה בלמים בו ישחקו אוראל דגני, רז שלמה ומרווין פירסמן כשעידן כהן ודני גרופר יהיו על הקווים כשחקני אגף התקפיים. גרופר שהגיע מהפועל עפולה זוכה למחמאות על השבועות הראשונים שלו בקבוצה וישנן תקוות גדולות ממנו.

בהפועל תל אביב רצו יותר מכול את חלוץ הפועל חדרה, הברזילאי לוסיו מרניאו, אבל העסקה לא יצאה לפועל בשל אי ההסכמה של המאמן להעביר לחדרה בתמורה את הקשר שי אליאס. הכישרון הצעיר אמור לקבל את ההזדמנויות שלו בהרכב או כמחליף ראשון לניר לקס ולעמנואל בואטנג. כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, במועדון מחפשים דרך להשתחרר מהקשר הברזילאי קלאודמיר פריירה, משימה לא קלה גם לאור העובדה שמרבית הסגלים בישראל סגורים וחתומים.

לרשותו של אביטן יעמדו כבר לקראת מכבי נתניה הקשרים אור אינברום ופרנסיס קיירמה, אשר לא שיחקו בשני המשחקים האחרונים. הקו הקדמי מהקישור וההתקפה יקבע על פי המערך בו יחליט ניסו אביטן לשחק ורק באימון המסכם מחר יתברר מי יבחרו מבין מאור בוזגלו, מוטי ברשצקי, עמרי אלטמן, פרנסיס קיירמה ועומר דמארי ללבוש את חולצת ההרכב.


דמארי. מתחרה על חולצת ההרכב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי