בלבול: "שרי עדיין לא בכושר". רוקאביצה: "הראינו אופי"

ציירון שרי
ציירון שרי | מאור אלקסלסי

במכבי חיפה חגגו את הניצחון המטורף על הפועל רעננה במחזור הפתיחה. בלבול: "אנחנו עדיין מחפשים לחזק את הסגל". קורצקי: "אני מלא גאווה בשחקנים, נתנו הכל". רוקאביצה: "הדרבי תמיד מיוחד"

(גודל טקסט)

אף אחד לא ציפה לפתיחת עונה כזאת, בטח לא מכבי חיפה. הירוקים חזרו פעמיים מפיגור וניצחו בצורה סופר דרמטית את החבורה של מנחם קורצקי, 3:4 לעיני הקהל הביתי בסמי עופר. הירוקים התקשו להסתיר את השמחה בסיום.

מאמן הירוקים, מרקו בלבול סיכם: "משחק פשוט משוגע. טעויות כאלה קורות בכדורגל, אבל אסור שזה יקרה לנו. בטח לא במשחק שאנחנו באים מוכנים מול הקהל הביתי. ידענו להתעשת, אחרי ששרי נכנס יצרנו יותר הזדמנויות, הבקענו שערים. ואז שוב מפנדל שהיה או לא היה, אני כמעט בטוח שלא היה, הם עשו את ה-2:3. ואז הלכנו על כל הקופה ועשינו את זה בגדול. בסוף אני יכול להיות מאושר מהתוצאה, יש עוד הרבה דברים לשפר, אבל טוב לתקן שאתה מנצח".

על ההופעה של שרי: "הוא לא בכושר ולא עשה הכנה, אבל אני מרוצה מההופעה שלו. כבר אמרתי שאני מרוצה מהרכש, אבל אנחנו עדיין מחפשים לחזק את הסגל"

היכולת החלשה של ההגנה: "צריך לנתח כל משחק. נגד שטרסבורג ההגנה הייתה מצוינת והיום הייתה לא טובה, אבל זה טעויות וזה יכול לקרות במשחק. לפעמים זה קורה, יש לנו סגל צעיר. צריך לדעת להעריך את העובדה שהם יצאו מזה".


רוקאביצה חוגג: "הראינו הרבה אופי" (מאור אלקסלסי)

ניקיטה רוקאביצה, שכבש צמד דרמטי התרגש בסיום: "אני חושב שהיום הראינו הרבה אופי. היה משחק קשה עם תנאים קשים, חזרנו פעמיים מפיגור, החברים עשו עבודה מנטאלית גדולה כדי לחזור מזה ואני גאה בהם. שמח שניצחנו".


על השערים הדרמטים:
"במחצית הראשונה היו לי הרבה החטאות, אבל זה כדורגל. השוער עצר כמה מצבים גדולים, אני שמח שהבקעתי אבל אני שמח גם שלקחנו את הנקודות".

לקראת הדרבי: "הדרבי תמיד מיוחד, אנחנו מתכוננים לכל משחק כאילו הוא האחרון. עבדנו קשה בקדם עונה, אנחנו עובדים קשה אחד בשביל השני, ואני מקווה שבשבוע הבא נעשה אותו דבר".


מנחם קורצקי. התקשה להסתיר את האכזבה (מאור אלקסלסי)

מנגד, מנחם קורצקי התקשה להסתיר את האכזבה: "מאוד מאכזב. כבר הגענו למצב שהמשחק היה בידיים שלנו, נכון שהם תקפו והגיעו למצבים, אבל הדברים זרמו לכיוון שלנו. אני מלא גאווה בשחקנים אבל מאוכזב מהתוצאה. הם נתנו הכל, אני לא יכול להאשים אותם בכלום. חבל שזה נגמר ככה. יכולנו להוציא יותר מנקודה".

כשנשאל מה קבוצתו הייתה יכולה לעשות כדי למנוע את ההפסד אמר: "מה יכולנו לעשות אחרת? ריכוז, נטו ריכוז. אבל אני מלא גאווה בשחקנים שלי, הם נתנו פה הכל. אני יודע שיש לי קבוצה טובה וחזקה שתדע להתרומם בהמשך. אנחנו ננסה להוציא נקודות בהמשך הדרך, הסגל טיפה יותר צריך להתחזק ואנחנו יודעים את זה, החילופים של מכבי חיפה עזרו להם מאוד, אנחנו גם צריכים כאלה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי