דגני יישאר בהפועל ת"א: "הגיע הזמן לשים את הכל מאחור"

אוראל דגני
אוראל דגני | עדי אבישי

הבלם, שיבקש כעת לקבל את סרט הקפטן בחזרה, נפגש עם שרון ניסנוב ואביטן והבהיר: "צריך לפתוח עונה כמו שצריך". עאבד סירב לקצץ בשכרו כדי לשוב לסגל, אין הצעות על קלאודמיר ובוזגלו צפוי להיות הקפטן נגד נתניה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
הפועל תל אביב מתרגשת לקראת החזרה להיכל הכדורגל שלה – לאצטדיון בלומפילד המחודש, מחר נגד מכבי נתניה במשחק שינעל את המחזור הראשון בליגת העל (יום שני, החל מ-20:10 בספורט1). כידוע, בלומפילד קיים עוד טרם הקמת המדינה ומעונת 1949/50 הפך לביתם של האדומים בשם הערבי "באסה", עד אשר ב-1962 שופץ ושינה את שמו לבלומפילד המוכר.


בהפועל ת"א מצפים מחר לכ-15 אלף צופים, שבעידן בלומפילד החדש המשמעות היא שכחצי אצטדיון יתמלא. במועדון מספרים שהם מוטרדים עד מאוד מבעיית החנייה הצפויה ובכלל מהקושי להגיע ללא תחבורה ציבורית לאיזור האצטדיון, דבר שאמור להוות מטרד לכל אורך העונה ועשוי אף לפגוע בכמות הצופים מדי משחק.


בשורה גדולה מסתמנת מכיוונו של אוראל דגני, הבלם שגם היה קפטן הקבוצה עד הקיץ האחרון וגם בהיעדר הצעות ולאחר שיחת הבהרה עם אחד מהבעלים שרון ניסנוב והמאמן ניסו אביטן, החליט להישאר בקבוצה לפחות כל עוד לא תגיע קבוצה שתסכים לשלם את סעיף השחרור שלו. בעמוד האינסטגרם שלו כתב דגני: "הגיע הזמן לשים הכל מאחור ולפתוח עונה כמו שצריך. יאללה הפועל". לספורט1 נודע שדגני דיבר עם מקורביו על כך שהוא גם מצפה לקבל בחזרה את סרט הקפטן שנלקח ממנו והוא כנראה ידבר על כך עם ראשי המועדון, בתקווה שבקשתו תתקבל.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הגיע הזמן לשים הכל מאחור ולפתוח עונה כמו שצריך 4⃣❤ #יאללה_הפועל

A post shared by Orel Dgani ⚽ (@orel_dgani) on



במקביל, במועדון עדיין מנסים למצוא פיתרונות למען השלמת הסגל לעונה אחרי חמישה הפסדים רצופים בגביע הטוטו. הקשר הברזילאי קלאודמיר פריירה, שאינו בתוכניות כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, בשלב זה אינו זוכה להצעות ממועדונים אחרים, גם במתווה בו הפועל ת"א תשלם חלק ניכר משכרו. הקשר ימשיך להתאמן עם הקבוצה, אך לא צפוי לזכות לדקות משחק וכמוהו גם אחמד עאבד שמסרב למתווה דומה לזה שקיבל דמארי, משמע קיצוץ השכר העומד על כ-195 אלף דולר לאיזור ה-70 אלף דולר בנוסף למענקים שונים.


מסתמן כי מחר, בהופעה הראשונה בבלומפילד, עשוי מאור בוזגלו לשמש כקפטן הקבוצה ובהפועל תל אביב מאמינים כי כבר ממחר בוזגלו ינהיג את הקבוצה ויוביל אותה לניצחון ראשון תחת המאמן ניסו אביטן. לאחר האימון המסכם יוחלט אם המערך המקצועי יכלול שלושה בלמים. להרכב אמורים לחזור פרנסיס קיירמה ואור אינברום שהחמיצו את המשחקים האחרונים.



בוזגלו וקלאודמיר. אחד יהיה הקפטן. השני לא בתוכניות (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי