בכר: "שהר? שיקולים שלי. רצינו לנצח, אך תיקו זה לא נורא"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן ב"ש לא מאוכזב לאחר ה-0:0: "השחקנים סחטו את עצמם ונתנו הכל", והסביר את בחירתו בעמדת החלוץ. על ויטור: "עשה מחנה אימונים מצוין". לגבי חוסר היצירתיות: "נייצר פה קבוצה טובה אחרי העונה שעברה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
בדומה לעונה שעברה (תיקו 1:1 במשחק החוץ נגד עירוני קריית שמונה), הפועל באר שבע לא הצליחה לנצח במחזור הפתיחה. הקבוצה מהדרום סיימה הערב (ראשון) בתיקו 0:0 באצטדיון טדי מול בית"ר ירושלים. אולם בבאר שבע יצאו מעודדים מהנקודה.


המאמן ברק בכר אמר לאחר המשחק: "אנחנו תמיד רוצים לנצח, אבל איך שהמשחק התפתח אחרי האדום, לא לספוג נגד קבוצה כזאת, עם הכישרון שיש בבית"ר – אפשר להתנחם. התחלנו טוב את המשחק אבל אחרי 20 דקות התעייפנו באופן טבעי. השחקנים סחטו את עצמם ונתנו הכל, לסיים בתיקו 0:0 בטדי זה לא כזה נורא".


על העייפות: "כמו שראיתם, לא עשיתי יותר מדי שינויים מהמשחק האחרון. לקחתי בחשבון שנתעייף, קיוויתי שנוביל ונשלוט בקצב, לצערי הייתי צריך לעשות חילוף כפוי עם מיגל, ופחות היו לי כלים התקפיים"


ברק בכר ושחקני הפועל באר שבע (דני מרון)


על הנאמנות למיגל ויטור: "קודם כל הוא עשה הכנה כמו שצריך. הוא עשה מחנה אימון מצוין. הוא נפצע מזעזוע מוח, לא בגלל סיבה אחרת. בסופו של דבר רצינו לעלות עם הכלים הכי טובים במשחק, לפחות בהתחלה. לקחנו בחשבון שזה יכול לפגוע בנו בהמשך".


חוסר היצירתיות: "המשימה שלנו היא ליצור פה קבוצה טובה אחרי שנה פחות טובה. להוציא המשחק האחרון באירופה עשינו את זה, ברור שאנחנו צריכים להביא איכות, יש לנו כוונה להתחזק בעוד שחקן או שניים. יש פה תשעה שחקנים חדשים ורובם בהרכב הראשון, זה לא מובן מאליו שעברנו באירופה. זה יקח זמן".


האם הטראומה של העונה שעברה משפיעה על בחירת ההרכב: "אין שום טראומה. עונה אחת פחות טובה אחרי 3 אליפויות זה קורה. עבדנו על הדברים, הסקנו מסקנות. היום עבדנו על דברים חדשים, ספורי שיחק על הקו. יש לנו הרבה עבודה, ואני לא אוהב להשתמש בתירוצים אבל החבר'ה היו עייפים. אנחנו בתקופה עמוסה, ביום חמישי אנחנו אולי נסיים את הקמפיין האירופי, ביום ראשון ליגה ואז פגרה, ואז נוכל לנוח קצת ואולי אפילו להתחזק בשיקן או שניים".



מיגל ויטור. "עשה מחנה אימונים מצוין" (דני מרון)


הבחירה בקאריו על חשבון בן שהר: יש לי את השיקולים שלי, רואים דברים באימונים ומקבלים החלטות. בן שהר נכנס למשחק פנטסטי ואני מקווה שהוא ימשיך ככה. אליפות היא המטרה? יש לנו תמהיל מצוין, חבר'ה שנותנים הכל. יכול להיות זה בניגוד לשנה שעברה, אני מאוד נהנה מהשחקנים שלי. אני מאמין שיש לנו קבוצה מצוינת ואנחנו רוצים לעשות כל משחק את המקסימום, זה לא יעזור אם אני אצא בהצהרות או לא".


רמזי ספורי אמר: "משחק מאוד קשה בשבילנו, יש לנו את המסגרת הזו באירופה ושחקנים נתנו את המאה אחוז ביום חמישי וכבר ביום ראשון נגד בית"ר שהיא קבוצה מעולה – אני חושב שזה מאפשר לנו להיות קצת מרוצים. כמובן שיש לנו עוד הרבה מה לשפר. אסור לשכוח שיש לנו תשעה שחקנים חדשים בקבוצה, רובם שחקני הרכש. לוקח לנו זמן להתגבש ולהבין את הדרישות של המאמן. לשמחתי אנחנו נראים בסדר".


על הבחירה בבאר שבע על חשבון הפועל ת"א: "אני לא מתייחס כרגע להפועל תל אביב, זו היסטוריה, אני מאחל להם בהצלחה. מבחינה מקצועית בחרתי נכון, זה הצעד הטוב ביותר שיכולתי לעשות מבחינת הקריירה, מקצועית וכלכלית".



בן שהר מאוכזב. "יש לי את השיקולים שלי" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי