מסתמן שהויבך ייעדר נגד הפועל תל אביב, אזולאי צפוי לפתוח

טים הויבך
טים הויבך | דני מרון

למרות האופטימיות, הבלם שסובל ממתיחה בשריר האחורי נעדר מאימון הערב וצפוי להחמיץ את מחזור הפתיחה. זבידאת ותורג'מן תורגלו על חשבון כחלון והררה, מלמד יפתח לצד בצ'יראי. במועדון מצפים ל-2,500 יהלומים ביציע

(גודל טקסט)

התרגשות גדולה במכבי נתניה לקראת פתיחת העונה מחר (שני ב-20:10, ספורט1) כשהקבוצה תתארח באצטדיון בלומפילד המחודש למשחק פתיחת הליגה ותנסה להתחיל ברגל ימין.

הבשורה מהאימון המסכם מגיעה מכיוונו של הבלם טים הויבך, שסובל ממתיחה בשריר האחורי ולמרות שאתמול קיים אימון חלקי, הערב הוא לא התאמן. למרות שגילה אופטימיות לגבי כשירותו, מסתמן שהוא לא יהיה בסגל ומי שיצוות לצידו של רומן גולוברט יהיה דולב אזולאי הצעיר.

שינויים נוספים בהגנה שתורגלו באימון המסכם היו הצבתם של מוחמד זבידאת ובן תורג'מן כמגנים, במקומם של בורחה הררה ו-ויקי כחלון. בקישור, אביב אברהם, שזוכה לשביעות רצון מצוות המאמנים, תורגל בקישור לצידו של אלמוג כהן, כאשר את החלק ההתקפי ישלימו יחמיר היקה, גבי קניקובסקי, פאטוס בצ'יראי וגיא מלמד ששב מפציעה.


יחזור להרכב. גיא מלמד (אריאל שלום)

"לאחר מחנה האימונים ומשחקי גביע הטוטו, מתחיל המאני טיים", סיפר המאמן סלובודאן דראפיץ' לפני ההתמודדות. "אני מתרגש לפתוח את העונה הרביעית שלי במועדון ועוד במשחק בבלומפילד המחודש. קיבלנו את השחקנים ואת הסגל שרצינו ועכשיו הכל צריך להתחבר על המגרש. אנחנו מוכנים לליגה ויוצאים למסע ארוך ומרגש יחד עם הקהל הגדול והנאמן שלנו, שכבר מחר יגיע בהמוניו לבלומפילד וידחוף אותנו בדרך לעוד עונה קסומה".

עבור אוהדי הקבוצה ייצאו שני שאטלים מאיזור צפון תל אביב, אשר יעבירו אותם לאצטדיון בלומפילד כאשר נכון לערב לפני המשחק למעלה מ-1,800 אוהדים הבטיחו את מקומם באצטדיון ובמועדון מצפים ליותר מ-2,500 יהלומים שילוו את הקבוצה.

הרכב משוער: דני עמוס, מוחמד זבידאת, דולב אזולאי, רומן גולוברט, בן תורג'מן, אלמוג כהן, אביב אברהם (סתיו פיניש), יחמיר היקה, גבי קניקובסקי, גיא מלמד, פאטוס בצ'יראי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי