שועה ומנחם ערכו בדיקות מקיפות: "לא נמצא משהו חריג"

ירדן שועה, מרקו בלבול
ירדן שועה, מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

המגן שנפגע נגד רעננה והחלוץ שהתלונן על כאבים לא אובחנו עם בעיות, אבל הצוות הרפואי של מכבי חיפה ימשיך לעקוב אחר מצבם. גרשון עוד בספק לדרבי, חבשי זכה לתמיכה לאחר הטעויות: "ראוי להיות בנבחרת"

(גודל טקסט)

אנחת הרווחה במכבי חיפה מה-3:4 המטורף על הפועל רעננה ביום שבת במחזור פתיחת העונה עוד מורגשת, אבל בשורות טובות לא פחות התקבלו הבוקר (שני) בכרמל, כשהגיעו תוצאות הבדיקות של סאן מנחם וירדן שועה. 

על פי התוצאות שהתקבלו לאחר בדיקות מקיפות, לא נמצאו דברים חריגים אצל השניים. כזכור, מנחם נפל בצורה לא טובה על גבו במשחק מול רעננה ונאלץ לעזוב את כר הדשא בשלב מוקדם ואילו שועה התלונן לאחרונה על כאבי ראש חוזרים ולכן גם הוא נשלח לבדיקות מקיפות. על אף שנראה שהכל כשורה, בצוות הרפואי של המועדון ציינו כי בעיות הגב וכאב ראש אלו פציעות לא פשוטות והדברים יכולים להתברר גם בהמשך, ולכן השניים ימשיכו להיבדק מדי אימון במהלך השבוע.

"כולנו תקווה שהשניים יעמדו לרשות הצוות המקצועי בדרבי בשבת", אמרו הבוקר במועדון. גם כשירותו של הבלם רמי גרשון עדיין לא ברורה, כאשר השחקן שנעדר גם נגד רעננה עורך אימונים אישיים בשלב זה ורק לקראת סוף השבוע יוחלט אם להכלילו בסגל נגד הפועל חיפה.


רמי גרשון. לא ברור אם הוא יוכל לשוב לדרבי (מאור אלקסלסי)

במועדון כאמור מרוצים מהאופי שגילו השחקנים במהלך ה-3:4 על הפועל רעננה, אבל גם מודעים לבעיות הרבות שהתגלו בעיקר בחלק האחורי. מי שהציג משחק פחות היה הבלם עאיד חבשי, שזוכה לתמיכה למרות הכל. "כל השחקנים עושים טעויות ולא רק חבשי אשם בשערים שספגנו. בכל מקרה מדובר באחד הבלמים הטובים בישראל ושראוי להיות גם חלק מנבחרת ישראל", אמרו בחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי