האוהדים הצטיינו: הפועל תל אביב ונתניה נפרדו ב-0:0. צפו

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | עדי אבישי

כמעט 19 אלף איש הגיעו למשחק החזרה של האדומים לבלומפילד, אבל קיבלו משחק חסר מעוף עם מעט מאוד מצבים. אלמוג כהן נפצע והוחלף במשחק החזרה שלו לליגה (61), מלמד הורחק רגע לפני הסיום

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב חזרה הערב (שני) לאצטדיון בלומפילד, אבל זה לא עזר לה לשפר את היכולת הירודה שהפגינה בגביע הטוטו. במשחק הנעילה של מחזור הפתיחה בליגת על, האדומים ומכבי נתניה נפרדו בתיקו 0:0 אחרי משחק חלש, לאכזבתם של 18,600 האוהדים שהגיעו לאצטדיון המחודש.


ניסו אביטן החליט להמשיך במערך שלושת הבלמים, אבל אחרי 28 דקות שבהן הקבוצה לא ייצרה מצב אחד, גם לו נמאס והוא הקפיץ את עומרי אלטמן מהספסל במקומו של דני גרופר. עם זאת, גם השינוי לא הביא לשיפור והתל אביביים הציגו משחק חסר מעוף, כאשר מלבד כדור מסוכן של קלאודמיר לרחבה, שאותו בוזגלו לא הצליח לתרגם לשער על סף הירידה למחצית, האדומים היו רחוקים מלאיים על השער של עמוס. בשבת הקרובה הם יתארחו באשדוד וינסו לתקן את הרושם.


הקבוצה של דראפיץ' וברדה הגיעה חסרת ביטחון אחרי שגם היא לא הרשימה בגביע הטוטו. אמנם היא עשתה יותר ניסיונות מהיריבה להשיג את שער הניצחון, אבל גם ההתקפות שלה היו מבולגנות ולא מדויקות. גם אלמוג כהן יכול היה לסיים את משחק החזרה שלו לליגת העל בצורה טובה יותר. הקפטן שחזר אחרי תשע עונות בגרמניה נפצע בדקה ה-61 והוחלף על ידי אביב אברהם. רגע לפני השריקה לסיום, גיא מלמד, שכבר היה מוצהב, איבד את הראש ודחף את מרווין פירסמן, מה שזיכה אותו בכרטיס האדום. "היהלומים" יחזרו לשחק בביתם במחזור הבא ויקוו להשיג ניצחון ראשון נגד סקציה נס ציונה.


הקהל האדום חזר לבלומפילד. (עדי אבישי)
הקהל האדום חזר לבלומפילד אבל ראה יכולת מאכזבת מקבוצתו. (עדי אבישי)


מהלך המשחק
אחרי פתיחה מבולגנת מצד שתי הקבוצות, המצב הראשון הגיע בדקה ה-13. כדור קרן נפל לרגליו של אזולאי, שחיפש את המסגרת אבל בעט הרחק ליציע. בדקה ה-21 קניקובסקי איים בבעיטה טובה מאוד מחוץ לרחבה, אבל ג'ראפי היה במקום והדף לקרן. אחרי 28 דקות, אביטן הפתיע עם חילוף והעלה את עומרי אלטמן במקום דני גרופר כדי לעבור למערך התקפי יותר.


הניסיון הראשון של הפועל תל אביב הגיע בדקה ה-36, כשבוזגלו בעט מרחוק, אבל הכדור עבר די רחוק מהקורה הימנית של עמוס. נתניה המשיכה ללחוץ – קורין הגביה לרחבה וג'ראפי הרחיק, אלמוג כהן השתלט על הריבאונד ובעט החוצה. על סף סיום המחצית האדומים הגיעו למצב הכי טוב שלהם: קלאודמיר שלח כדור טוב לרחבה, בוזגלו הגיע אליו אבל לא הצליח לסיים.



גם אוהדי מכבי נתניה מפגינים נוכחות ביציעים. (עדי אבישי)
גם אוהדי מכבי נתניה הפגינו נוכחות ביציעים. (עדי אבישי)


היכולת הירודה נמשכה גם אחרי ההפסקה ורק בדקה ה-67 ייצרה חצי מצב, שבסופו היקה בעט לידיים של ג'ראפי. חמש דקות לאחר מכן מלמד פרץ מצד ימין ונכנס לרחבה, אבל זרק את עצמו וראה בצדק את הכרטיס הצהוב. בדקה ה-73, מלדה המחליף קיבל כדור באגף שמאל ובעט טוב, אבל ג'ראפי הדף לקרן פעם נוספת.


ארבע דקות חלפו וכדור נייח פשוט שנחת בידיים של עמוס כמעט נכנס, לאחר שהחליק מידיו של השוער, אבל הוא התעשת בזמן וקלט אותו. בדקה ה-84, כדור קרן של בוזגלו פגש את הראש של אלטמן, אבל הנגיחה הלכה גבוה מעל השער. מלמד הוסיף חטא על פשע על סף השריקה לסיום, כאשר דחף את פירסמן שהפריע לו לחדש את המשחק לאחר עבירה והורחק על ידי איתן שמואלביץ'.


לא מצליחים להתרומם. שחקני הפועל תל אביב בסיום. (עדי אבישי)
לא מצליחים להתרומם. שחקני הפועל תל אביב בסיום. (עדי אבישי)


איבד את הראש. גיא מלמד אחרי ההרחקה. (עדי אבישי)
איבד את הראש. גיא מלמד אחרי ההרחקה. (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי