איזי שרצקי: "נפנה לבית המשפט, לחכמון אין מושג בכדורגל"

איזי שרצקי
איזי שרצקי | צילום: ערן לוף

בעלי הפועל קריית שמונה דיבר ב-103FM והמשיך להביע את זעמו כלפי השופט: "אולי השיקולים שלו לא ספורטיביים, הוא היה נותן למשחק להגיע לדקה 130 אם הם לא היו מבקיעים. בשביל מה הכניסו את ה-VAR?"

(גודל טקסט)

איזי שרצקי עוד לא נרגע מאירועי משחק ההפסד של הפועל קריית שמונה לבני יהודה אתמול (ראשון). אחרי שרתח בסיום המשחק על השופט אלי חכמון, שהותיר את קריית שמונה בתשעה שחקנים ונתן למשחק להגיע עד לדקה ה-98 שבה הזהובים כבשו את שער הניצחון, היום הבעלים דיבר ב-103FM והמשיך להביע כעס ותסכול על החלטותיו של האיש עם המשרוקית.

הבעלים, שעלה לשידור מיד אחרי מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס, שלח עקיצה עוד לפני השאלה הראשונה: "יוסי לא אמר תודה לחכמון החכמולוג? היינו מנצחים 0:4 אם לא השופט, הם לא עברו את החצי 30 דקות".

על הרחקתו של אמיר בן שמעון: "פעם ראשונה בהיסטוריה שאני רואה שה-VAR קורא לשופט ואומר לו שזה לא אדום -ואני יודע את זה מרונית תירוש- והוא מחליט שזה כן. הוא ראה את זה שמונה פעמים. זה היה הפאול הראשון שלו במשחק. הם לא הגיעו לחצי שלנו. אני מחכה למשחק הזה כל השנה, היינו מוכנים יפה ונתנו הצגה. אנחנו הולכים לבית משפט, אני לא צריך לסבול מזה, יש גבול לכל דבר. או שאין לו מושג בכדורגל או שהשיקולים שלו לא ספורטיביים. זה האגו הנפוח שלו".

החלטה שעוררה סערה. חכמון בודק בווידאו לפני הרחקת בן שמעון. (אודי ציטיאט)
החלטה שעוררה סערה. חכמון בודק בווידאו לפני הרחקת בן שמעון. (אודי ציטיאט)

האם התנהלות השופט גובלת בפלילים: "זה גם האדום וגם זה שהוא נתן למשחק להימשך 103 דקות, הוא היה מגיע גם לדקה 130 אם הם לא היו שמים גול".

התסכול שלו מההפסד: "אני מחכה לתחילת העונה, יש קבוצה טובה, ראיתי אותנו עולים בטירוף וחשבתי שאנחנו בטוח מנצחים. עד האדום הם לא עברו את החצי, לא נגעו בכדור".

האם דיבר עם השחקנים: "נכנסתי אליהם לחדר ההלבשה ולחצתי להם את היד. תשעה שחקנים שיחקו 103 דקות, איך הם יכולים לעמוד על הרגליים? אתה בונה קבוצה, עושה את הכל, מגדיל את התקציב ובא בן אדם כזה ומוציא לך את כל החשק, את כל הכיף. בשבת הבאה יש לי משחק בכפר סבא, שני שחקנים שלי עם אדום. למה לשחק?".

יפנה לבית המשפט. איזי שרצקי. (עדי אבישי)
יפנה לבית המשפט. איזי שרצקי. (עדי אבישי)

האם יעזוב במקרה שבית המשפט לא ישנה את ההחלטה: "אני לא אלך. גם אם לא אנהל את הקבוצה, אני אמשיך להיות הספונסר".

למה לא טלפן לרונית תירוש במקום להתלונן בתקשורת: "צלצלתי, שנים לא שמעתם אותי מדבר על שופט. יש דברים שאף בעל בית לא היה מתנהג אחרת איתם".

לסיום, למרות ההחלטה להעמידו לדין, שרצקי סירב לחזור בו מהמתקפה: "אני אמשיך להגיד את זה כי זו האמת – אני לא יודע איך חכמון עדיין שופט, אני 15 שנה אומר לו את זה בפנים אין לו מושג בכדורגל. בשביל מה הכניסו את ה-VAR?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי