תירם חתם לשלוש שנים באשדוד: "שמח להצטרף לבית חם"

דודי תירם
דודי תירם | מ.ס אשדוד

אחרי שחוזהו ברומניה הותר מהר מהצפוי, הבלם שב לליגת העל ויחזק את מרכז ההגנה של הקבוצה מעיר הנמל: "אעשה את המיטב כדי לתרום מיכולתי ומניסיוני להצלחת הקבוצה"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
דודי תירם, שעל מועמדותו להצטרף פורסם בספורט1, חתם הערב (שלישי) לשלוש עונות בשורות מועדון ספורט אשדוד והוא יחזק את מרכז ההגנה של צמד המאמנים רוני אוואט ומשה אוחיון. "אני שמח להצטרף לבית חם כמו מ.ס. אשדוד", סיפר הבלם הנרגש והוסיף: "אני אעשה את המיטב כדי לתרום מיכולתי ומניסיוני להצלחת הקבוצה".


כזכור, חוזהו של תירם בן ה-26 הותר לאחרונה משורות אסטרה ג'יורג'יו לאחר חודש בלבד בעקבות מצבה הכלכלי של הקבוצה. אשתקד רשם תירם 22 הופעות בשורות מכבי נתניה בהן תרם לא פחות משלושה שערי נגיחה. היהלומים, כזכור, נעצרו רק בגמר גביע המדינה על ידי בני יהודה ורשמו עונה מוצלחת גם בליגת העל.


אחרי ה-1:1 נגד הפועל חדרה במחזור פתיחת העונה, מ.ס אשדוד תארח ביום שבת (17:45, ישיר בספורט4) את הפועל תל אביב ותקווה לרשום ניצחון ראשון העונה במסגרת ליגת העל. בקבוצה מעיר הנמל מצפים ליותר מ-5,000 צופים, כשרובם המכריע ילוו את הקבוצה האורחת. להרכב אמור לשוב רועי גורדנה, שלא פתח בסוף השבוע האחרון.


בנושא אחר, המאמן רוני אוואט יעמוד מחר לוועדת משמעת של ההתאחדות לכדורגל לאחר שהורחק על ידי השופט במשחק גביע הטוטו נגד בני יהודה והוא צפוי לספוג עונש הרחקה בפועל לפחות ממשחק אחד.



שב ארצה מוקדם מהצפוי. דודי תירם (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי