הקלה לבית"ר: הנפיחות ירדה, מקס גרצ'קין חוזר לאימונים

מקס גרצ'קין
מקס גרצ'קין | דני מרון

בקבוצה חששו מהפציעה של המגן באזור הקרסול, מאחר שאין מגן שמאלי נוסף בסגל. הקבוצה תערוך אימון כפול, ורדסקה עשוי להמתין על הספסל. במועדון תולים תקוות גדולות בחזרה של ורד. תתקיים תערוכה לקבוצה בחודש הבא

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מגן בית"ר ירושלים מקס גרצ'קין ישוב היום (רביעי) לאימוני הקבוצה, לאחר שנפצע במשחק האחרון וסבל מנפיחות בקרסול. בבית"ר היו מודאגים מהפציעה וקיוו שהמגן יתאושש, מאחר ואין בסגל מגן שמאלי טבעי אחר. כזכור, במשחק נגד אשדוד גרצ'קין נעדר ואת מקומו מילאו הקשרים עדי טמיר ויקיר ארצי.

היום תקיים הקבוצה אימון כפול. רוני לוי יקבל החלטה כיצד לנהוג עם צמד הבלמים שלו, אופיר קריאף ואנטואן קונטה, שגילו יכולת טוב במשחק האחרון. דיוגו ורדסקה ימתין כנראה על הספסל אבל טל בן חיים יתמודד על מקומו ב-11 וגם אור זהבי חוזר לסגל, כך שמדובר בתחרות גדולה מאוד על חולצת ההרכב.

במועדון מרוצים מהסגל שבנו העונה רוני לוי ויוסי בניון. המאמן היה רוצה מגן שמאלי נוסף ונראה כי ההחלטה לגבי מחליף למיכאל אוחנה תתקבל בשלב מאוחר יותר. עידן ורד אמור לחזור לאימונים רק בעוד כחודש ובמועדון תולים בו תקוות רבות לאחר היעדרות ממושכת וגם לצוות המקצועי ברור שייקח זמן עד שיחזור לכושר המשחק שאפיין אותו לפני הפציעה.

במועדון שמעו אתמול כי רעננה תארח את הקבוצה באצטדיון המושבה (ראשון, 19:45, שידור ישיר בספורט4) ולא בנתניה ובהתאם לכך ישתנה סדר ההתארגנות לקראת ההגעה לבית המלון בו תשהה הקבוצה באזור.


דיוגו ורדסקה. ימתין על הספסל (דני מרון)

בנושא אחר, בית"ר ירושלים הודיעה על פתיחתה של תערוכת "יאללה!", שתעסוק במועדון הכדורגל בית"ר ירושלים: שורשיו, גילגוליו, סמליו, דמויותיו הבולטות – ובמרכזה היותו של הכדורגל הרבה יותר ממשחק אלא תופעה החובקת היבטים אידיאולוגיים, לאומיים וחברתיים ומספקת צורך פסיכולוגי אנושי להשתייכות והזדהות.

התערוכה שתתקיים בתאריכים 26.9.19 -31.12.19 בגלריית המשכן מאירוב בחולון, מתייחסת גם להווה ולהתמודדות היומיומית של הקבוצה ובעליה משה חוגג, הבעלים מאז שנת 2018, עם האתגרים החדשים בעידן הרשתות החברתיות ומעורבות ההמונים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי