הפציעה של שוינפלד חמורה משחשבו, ייעדר תקופה נוספת

ארון שוינפלד
ארון שוינפלד | דני מרון

לאחר ביקור אצל רופא מומחה בלונדון, הוחלט שהחלוץ שסובל מכאבים בכף רגלו לא ינותח ולא ברור מתי ישוב לפעילות. במכבי תל אביב מקווים שייני יהיה כשיר לבני יהודה ואופטימיים לגבי חזרתו של אורוש ניקוליץ' לסגל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מסדר הפצועים של מכבי תל אביב ממשיך להתארך והיום (רביעי) נודע כי ארון שוינפלד צפוי להיעדר מסגל האלופה בתקופה הקרובה בשל הפציעה בכף רגלו. החלוץ סובל מכאבים חזקים באחד העצבים בכף רגלו ואחרי ביקור אצל רופא מומחה בלונדון, הוחלט על המשך טיפול בישראל ללא ניתוח.

בשלב זה לא ברור מתי שוינפלד ישוב לפעילות וחזרתו תלויה בהתקדמות הטיפול ובהפחתת הכאבים מהם הוא סובל. הפעם האחרונה בה החלוץ שיחק הייתה ב'אלוף האלופים' נגד בני יהודה, לפני יותר מחודש והוא כמובן יחמיץ את משחק הליגה הקרוב נגד הכתומים כשהצוות הרפואי של מכבי תל אביב ינסה להכשירו במהלך פגרת הנבחרות.

שני שחקנים נוספים שצפויים להמשיך להיעדר בתקופה הקרובה הם עומר אצילי ואייל גולסה, אולם דווקא לגבי אורוש ניקוליץ' הסרבי, שלא שיחק מאז הצטרף למכבי תל אביב לפני כתשעה חודשים, קיימת אופטימיות גדולה כי הוא יצטרף לסגל הקבוצה לאחר פגרת הנבחרות ויזכה לערוך את הופעת הבכורה שלו במדים הצהובים.

אמש, לאחר אימון הבוקר, המשיכו שחקני מכבי תל אביב ליום גיבוש בירושלים שכלל ביקור בכותל המערבי וארוחת ערב חגיגית במסעדת 'מחניודה' בבירה. הערב תערוך הקבוצה אימון נוסף ובמועדון מקווים שהקפטן שרן ייני יעמוד לרשותו של המאמן ולדימיר איביץ', לאחר שגם הוא נעדר מאז משחק 'אלוף האלופים' במהלכו קרע את שריר התאומים.


אופטימיות לגבי חזרתו לכשירות. אורוש ניקוליץ' (מכבי תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי