רוני אוואט הורחק ולא יעמוד על הקווים נגד הפועל תל אביב

רוני אוואט
רוני אוואט | דני מרון

בגין העלבת השופט זיו אדלר במהלך המשחק בגביע הטוטו נגד בני יהודה, בית הדין העניש את מאמן מ.ס אשדוד בהרחקה ממשחק אחד בפועל, שניים נוספים על תנאי וקנס אותו ב-3,000 שקלים חדשים. איסמעילה סיסה החל להיבחן

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הרחיק הערב (רביעי) את מאמן מ.ס אשדוד רוני אוואט ממשחק אחד בפועל, שניים נוספים על תנאי וקנס אותו ב-3,000 ש"ח. המשמעות פשוטה: האחרון לא יעמוד על הקווים נגד הפועל תל אביב (שבת ב-17:45, ישיר בספורט4).

כזכור, אוואט הורחק על ידי השופט זיו אדלר במהלך משחק גביע הטוטו בין מ.ס אשדוד לבני יהודה. "אני 25 שנה מאמן ומעולם לא התבטאתי כלפי שופט ובוודאי שלא התכוונתי להעליב אותו", טען אוואט להגנתו במהלך הדיון.

אוואט הוסיף: "יש באפשרותי להציג סרטון המראה שהכל נעשה בבדיחות הדעת. ספגנו בתחילת המשחק שער מאוד משונה שהיה צריך לפסול, הוא אישר אותו ואני אפילו לא מחאתי. אמרתי דברים בבדיחות הדעת. הסברתי לזיו אדלר שלא התכוונתי לפגוע והוא ציין כי זה לא מתאים לי".


רוני אוואט (דני מרון)

למרות דבריו של אוואט, בית הדין החליט כאמור להעניש אותו בגין העלבת שופט בעקבות מה שאמר לאדלר במהלך המשחק: "תן את המשרוקית ליוסי אבוקסיס, שהוא ישפוט במקום להגיד לך מה לעשות".

איסמעילה סיסה, חלוץ גמבי בן 19, הגיע להתרשמות באשדוד וקיים אימון ראשון לאחר שבימים האחרונים הוא נבחן בשורות סקציה נס ציונה ולא הרשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי