הפועל ת"א הציעה טרייד לרעננה במטרה לצרף שחקני הגנה

ניסו אביטן
ניסו אביטן | עדי אבישי

במתחם חודורוב רוצים את עידו לוי ואת עמית כהן, והציעו לקורצקי לבחור מספר שחקנים מתוך רשימה שכוללת בין השאר את קלאודמיר וזיקרי. מאמצים להציע לסונג נאם פיצוי כספי תמורת אולהה: "פספוס גדול אם לא יגיע"

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב מנסים לסגור את הסגל לפני תום חלון ההעברות ב-18 בספטמבר, אך נתקלים בקשיים. המטרה של ניסו אביטן היא לחזק את עמדות הבלם והחלוץ כדי להביא איזון מקצועי. במתחם חודורוב סימנו את המגן הימני עמית כהן ואת הבלם עידו לוי מהפועל רעננה, כאשר בשיחות עם הקבוצה מהשרון הוצעו לקורצקי בחירה בין רועי זיקרי, אחמד עאבד, רז כהן, עבדי פרחאת וקלאודמיר פריירה. זיקרי שיחק בהפועל רעננה לפני שנתיים למשך חצי עונה והשתלב היטב מקצועית.

יש לציין כי הבלם עידו לוי מסיים חוזה בתום העונה, ורק לפני מספר שבועות שקל לעבור למועדון אחר ושוכנע להשלים את חוזהו. עמית כהן שב מהשאלה מוצלחת בהפועל חדרה בעמדת המגן הימני ומשחק לאחרונה כמגן שמאלי בשל הפציעה הארוכה של המגן הקבוע ירדן כהן. הפועל רעננה זקוקה לשחקן התקפה בשל פציעתו של כרם ארשיד, והיום (חמישי) יתברר מצב פציעתו של החלוץ קייס גאנם שיעבור בדיקת אולטרסאונד ויש חשש שהוא סובל מקרע בשריר הירך.

בשתי הקבוצות אישרו כי התקיימו שיחות לפני מספר שבועות, ועדיין ישנם גישושים מאחורי הקלעים. "אם המהלך לא יבשיל בשבועיים הקרובים, ייתכן שבחלון ההעברות בינואר המצב יקבל כיוון חיובי", אמרו.

זיקרי. יחזור לרעננה? (אריאל שלום)
זיקרי. יחזור לרעננה? (אריאל שלום)

בהפועל תל אביב בודקים מספר חלוצים זרים שהומלצו לקבוצה, כשהאופציה לצרף את יאקוב סילבסטר עדיין קיימת. כמו כן, במועדון קיימת תקווה שהקבוצה הויאטנאית סונג נאם תסכים לשחרר חודש לפני סיום העונה בוויאטנם את החלוץ הניגרי מייקל אולהה, שיספיק להגיע לפני תום חלון ההעברות כדי לתפוס מקום בעמדת החלוץ המרכזי. גורם במועדון אמר: "המאמצים מול אולהה וקבוצתו נמשכים ללא הפסק כולל פיצוי כספי. זה יהיה פספוס גדול אם אולהה יגיע אחרי סיום מועד ההעברות של ספטמבר ויהיה בקבוצה בהמתנה לחלון ההעברות בינואר 2020".

מעל 3,500 אוהדים ילוו את הפועל תל אביב בשבת לאצטדיון הי"א למפגש נגד מ.ס. אשדוד, בו אמורים אור אינברום ועומרי אלטמן לשוב להרכב הפותח לאחר שעלו כמחליפים נגד מכבי נתניה. הקשר פרנסיס קירמה פצוע ברגלו וישוב אחרי פגרת הנבחרת בעוד שבועיים, כשגם עמנואל בואטנג אינו כשיר במאה אחוז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי