הבלם טרנט סיינסבורי חתם לשנתיים במכבי חיפה​

טרנט סיינסבורי
טרנט סיינסבורי | מכבי חיפה, רשמי

האוסטרלי בן 27 הצטרף רשמית לשורות הירוקים לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות. במועדון מצפים בקוצר רוח למשחק נגד הפועל חיפה (שבת, 20:25, ישיר בספורט4) ומאמינים שיגיעו 15 אלף אוהדים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: הבלם האוסטרלי בן ה-27 טרנט סיינסבורי ששיחק בעונה שעברה בפ.ס.וו איינדהובן חתם לשנתיים במכבי חיפה עם אופציה לעונה נוספת. סיינסבורי, שחקן נבחרת אוסטרליה, התחיל את הקריירה האירופית שלו בגיל 22, כאשר חתם בזוולה ההולנדית וממנה עבר לג'יאנגסו סונינג מליגת העל בסין. מהקבוצה הסינית הושאל לאינטר באיטליה (היה לשחקן האוסטרלי הראשון שמשחק במועדון הפאר האיטלקי) ולגראסהופרס ציריך השוויצרית.

באוגוסט 2018 חתם בשנית בליגה ההולנדית, במדי פ.ס.וו איינדהובן. לפני המעבר לליגה ההולנדית, שיחק הבלם 69 משחקים בליגת העל האוסטרלית במדי סנטרל קואסט מארינרס.

בנוסף לכך, במועדון רוצים להתחזק גם בעמדת הקשר האחורי ובחיפה אישרו את מועמדותו של אייזיק סאקי עליו פורסם אתמול (רביעי) בספורט1. מועמד נוסף הוא קשר מאלמו בונקי אינוסנט, מדובר בשחקן ניגרי בן-23 שנמצא כרגע עם קבוצתו בישראל לקראת משחק הגומלין מול בני יהודה בליגה האירופית. גורם בחיפה אמר בנושא: "יש לנו ארבעה מועמדים רציניים ואנחנו מקווים שאחד מהם יהיה שחקן מכבי חיפה".


בונקי אינוסנט מועמד למכבי חיפה (Trond Tandberg/Getty Images)

מלבד ניסיונות החיזוק, הקבוצה מצפה לדרבי החיפאי נגד הפועל חיפה בשבת הקרובה (20:25, שידור ישיר בספורט4) והאוהדים הירוקים כבר לא יכולים לחכות. 12 אוהדי מכבי חיפה כבר הבטיחו את מקומם בסמי עופר במחזור הקרוב.

חלק מהאוהדים אף רכשו את הכרטיסים ביציעי הפועל בשל העובדה שבשל שהאירוח במשחק שייך לצד האדום, היריבה קיבלה יציעים טובים יותר, מעבר לכך במועדון הירוק בטוחים כי מעל 15 אלף אוהדים שלהם יגיעו למשחק.

שחקני הקבוצה יחזרו היום לאימונים ויגבירו את ההכנות לקראת המשחק, כאשר המאמן מרקו בלבול טרם החליט אם להמשיך במערך שלושת הבלמים וגם לגבי הכנסתו של טיירון שרי להרכב. מי שככל הנראה ייעדרו הם רמי גרשון שסובל מפציעה בשרירי הבטן וסאן מנחם שנפצע במשחק האחרון מול רעננה.


האוהדים כבר לא יכולים לחכות (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר, נשיא הקבוצה יעקב שחר נפגש עם ראש העיר חיפה, ד"ר עינת קליש רותם וסוכם על שיתוף פעולה והקמת המוזיאון הראשון בכדורגל הישראלי. במפגש ניתן האור הירוק גם להקמת פרויקט המוזיאון וחנות הדגל של קבוצת מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר.

לדברי מכבי חיפה – בקרוב במוזיאון כדורגל של מכבי חיפה יופיע ההיסטוריה המפוארת של המועדון, עם מאות פרטי העבר המרגשים יאוכלסו בבית אליו יוכלו אוהדי הקבוצה בפרט ואוהדי הכדורגל מכלל הארץ לצפות ולחוות את החוויה. נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר: "הייתה פגישה טובה. נפעל ביחד להקמת המוזיאון הראשון בכדורגל הישראלי בעיר חיפה".

יעקב שחר עם עינת קליש (ראובן כהן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי