אלמוג כהן חזר להתאמן וצפוי לשחק נגד סקציה נס ציונה

אלמוג כהן, ניר לקס
אלמוג כהן, ניר לקס | עדי אבישי

הקפטן ערך אימון כמעט מלא וחש בטוב. גם הויבך חזר לאימונים והחלטה לגבי שיתופו תתקבל ע"י הצוות המקצועי. בקבוצה הבהירו: "תהיה לנו קבוצה טובה, יש עם מה לעבוד". שביעות רצון מאזולאי ומקורין

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

בשורות טובות למכבי נתניה: הקפטן אלמוג כהן, ערך היום אימון כמעט מלא והרגיש טוב במהלכו, כאשר משמעות הדבר היא שהקשר ישחק במשחק מול סקציה נס ציונה ביום שבת. כהן, עשוי אף לפתוח בהרכב, כשהחלטה משותפת בנושא תתבצע מחר.

הבלם טים הויבך, חזר הבוקר לאימונים כאשר השלים אימון כמעט מלא ומחר צפויה להתקבל החלטה האם לשתפו בשבת. הגרמני השתתף בחלק הראשון של האימון, בו עסקה הקבוצה בהנעת כדור ובהמשך התאמן בצד עם מאמן הכושר יניב מדר. "צריך לזכור שגם כושר המשחק שלו מעט נפגע וצריך לבחון אם לשלב אותו כבר בשבת".

בנתניה יצאו מרוצים מהמשחק בתחילת השבוע מול הפועל ת"א והבהירו: "תהיה לנו קבוצה טובה השנה. המחצית הראשונה מול מכבי חיפה הכניסה אותנו לקצת זעזוע אבל ראו בשני שהשחקנים הבינו מה צריך לשפר. יש עם מה לעבוד" הבהירו בקבוצה והסבירו שכרגע אין כוונה לחזק את הסגל.


"כושר המשחק שלו מעט נפגע". טים הויבך שב לאימונים (דני מרון)

מי שזכו למחמאות היו דולב אזולאי ורוי קורין, שבהקשרו של הקשר הצעיר הבהירו בקבוצה: "זו הייתה טבילת אש טובה עבורו לשחק במשחק כזה בבלומפילד. הוא שחקן סגל לכל דבר, אבל ברור שצריך לשלב אותו בהדרגה".

החלוץ גיא מלמד, ייעדר בשבת עקב ההרחקה שספג בשני, כשיונס מלאדה ורון אשכנזי, ממנו קיימת שביעות רצון, עשויים לפתוח כשגם רועי קהת עשוי לחזור לרוטציה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי