ורדסקה תורגל לצד קונטה לקראת רעננה, לוי שיבח את קריאף

דיוגו ורדסקה
דיוגו ורדסקה | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים תרגל לראשונה את ההרכב, אזולאי צפוי לפתוח בחוד והבלם הפורטוגלי עשוי לערוך בכורה במקום הקשר, שזכה למחמאות באסיפה. אחרי הפניה מקפריסין, טיירה מחכה להצעה כתובה ביממה הקרובה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לראשונה מאז המשחק מול הפועל באר שבע, מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי תרגל את ההרכב הראשון לקראת המשחק מול רעננה ביום ראשון (19:45, שידור ישיר בספורט4). בשורה התחתונה, דיוגו ורדסקה תורגל אתמול כבלם לצד אנטואן קונטה, כשטל בן חיים ואור זהבי שיחקו בצד השני.

בעמדת המגנים לוי לא ערך שינוי כמובן. שי קונסטנטין ומקס גרצ'קין שיחקו באגפים. בקישור תורגלו דן איינבינדר, עלי מוחמד וגדי קינדה שזומן אתמול לנבחרת. שחקני הכנף היו לוי גרסיה ופרדי פלומיין ובחוד תורגל שוב שלומי אזולאי, כשאנתוני ושלום אדרי שיחקו בצד השני.

לוי גם ערך אסיפה ראשונה מאז המשחק, בה ניתח את המהלכים הטובים (בהגנה) והפחות טובים (בהתקפה) מול באר שבע. המאמן התמקד בעיקר בחוליית ההגנה. הוא החמיא לאופיר קריאף ולמקס גרצ'קין ובכלל, על תפקוד כל החוליה האחורית.


תורגל בעמדת הבלם. אנטואן קונטה (דני מרון)

ההחלטה להחליף את קריאף, שרשם יכולת טובה מאוד במשחק האחרון, נובעת מכך שלוי מעדיף בלם טבעי ולהחזיר אותו להתחרות על חולצת ההרכב במרכז השדה. גרצ'קין חזר לאימונים שלשום ובכך הוריד את מפלס הלחץ של הצוות המקצועי שאין לו עוד מגן שמאלי טבעי בסגל.

בנושא אחר: כרטיס השחקן של אפונסו טיירה הוקפא, אבל השחקן מנסה לסגור בקבוצה אחרת עד תחילת השבוע. אנורתוסיס ואפולון לימסול הקפריסאיות רוצות אותו, אבל השאלה היא כמה בית"ר תהיה מוכנה להשתתף בשכרו כדי שיעזוב.

היום (שישי) אמורה להתקבל החלטה בנושא. לאחרונה קריית שמונה הביעה התעניינות בשחקן, אך נראה כי השכר היווה חלק חשוב בהחלטה שלא לצרף אותו. הפורטוגלי בודק אופציה נוספת גם בישראל. בימים הקרובים, מאמינים בבית"ר, הנושא יתבהר. ז'אורז'יניו עשוי לחבור לאימוני הפועל כפר סבא בשבוע הבא.


ז'אורז'יניו יתאמן עם הפועל כפר סבא (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי