בחדרה מודים: "ננסה להפתיע, נקודה בב"ש תהיה בונוס גדול"

שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה | דני מרון

המאמן אורי גוטמן שוקל מערך של שלושה בלמים בטרנר. הקבוצה תצא לבית מלון ביום המשחק, שני זרים יגיעו בשבוע למבחנים לאחר ההבנה שאילון אלמוג או מוחמד אבו פאני כבר לא יצטרפו

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה תערוך היום (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול הפועל באר שבע (19:30, ישיר בספורט3). האימון הוזז לשעות הבוקר בשל משחק קבוצת הנוער בשעות אחר הצהריים וכבר מחר בבוקר תצא הקבוצה של אורי גוטמן לבית המלון בדרום הארץ, שם תשהה עד למשחק.

בחדרה מודעים לכך שמדובר בפערי רמות גדולים בין הקבוצות, אך בכוונתם לנסות להפתיע: "נקודה תהיה בונוס גדול עבורנו, אבל נבוא להילחם ולבאר שבע לא מצפה משחק קל", אמרו בחדרה. מבחינה מקצועית נראה כי המאמן אורי גוטמן לא יבצע שינויים רבים ממשחק התיקו במחזור הראשון מול מועדון ספורט אשדוד, כשההתלבטות הגדולה של המאמן היא אם לפתוח עם ארבעה שחקני הגנה או במערך מעובה יותר של שלושה בלמים. הקפטן מנשה זלקה עדיין בספק וכשירותו תיקבע לאחר האימון המסכם. אם גוטמן יחליט על שיטת שלושת הבלמים, נראה ששגיא דרור יאבד את מקומו בהרכב הראשון.

לקראת המשחק אמר אוסטין אג'ידה: "התחלנו טוב את העונה בסך הכל, אנחנו עובדים קשה ומתאמנים חזק. הפועל חדרה מגיעה לכל משחק על מנת לנצח, וככה יהיה גם מחר, למרות שברור שבאר שבע קבוצה מצוינת. אני לא חושב שלהופעה שלהם באירופה יהיה קשר למשחק בליגה, אבל אנחנו בכל מקרה מתרכזים רק בעצמנו. אנחנו מאמינים בעצמנו ויודעים שיש לנו יכולת לחזור עם נקודות. בכל מקרה ניתן את הכל, כמו בכל משחק, ואני מקווה שנחזור עם חיוכים מחר".



זלקה. כשירותו תיקבע היום (דני מרון)

בינתיים במועדון כבר חושבים על חיזוק ובמהלך השבוע הבא יגיעו שני שחקנים זרים להתרשמות בניסיון למצוא זר שישי לחלק ההתקפי. בחדרה מבינים כי הגעתם של איילון אלמוג ומוחמד אבו פאני לא תיקרה ולכן במועדון מעוניינים בזר שישי.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, שגיב סלומון, ג'ונתן סיסה, ויסאם רבאח, חגי גולדנברג, אשרף רבאח, ג'ורג' פוציבה, דניאל סלומון, אליאל פרץ, שגיא דרור (מנשה זלקה), לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי