תומר יחליף את גאנם ברעננה, התלבטות בין ידין לסביר

הפועל רעננה אכזבה
הפועל רעננה אכזבה | מאור אלקסלסי

אחרי ה-4:3 למכבי חיפה, במועדון מנסים להרים את השחקנים לקראת בית"ר ירושלים (ראשון, 19:45 בספורט4): "הרבה זמן לא ראינו אותם כל כך חלשים", אמרו בקבוצה. החלוץ הפצוע ישוב רק לאחר פגרת הנבחרות

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה הודיעה במהלך השבוע על כך שהעונה היא תארח את משחקיה הביתיים באצטדיון "המושבה" בפתח תקווה והמשחק הראשון שם ייערך כבר מחר (ראשון, 19:45, ישיר בספורט4) כאשר למשחק מול הקבוצה הביתית החדשה תגיע בית"ר ירושלים מלוויה באלפי אוהדים.

במחזור הפתיחה, כזכור, הפסידה הפועל רעננה 4:3 מטורף לגמרי בסמי עופר למכבי חיפה, משחק בו רעננה איבדה יתרון כפול וגם 3:2 בשלהי המחצית השנייה, הפסד שעדיין לא הצליחו שחקני הפועל רעננה "להשתחרר" ממנו. בקבוצה מספרים על אכזבה רבה וטעויות שנעשו דווקא בדקות הסיום ועלו להם בנקודות, דבר שפגע במספר שחקנים שהתקשו לעשות את המעבר: "כבר הרבה זמן לא ראינו את השחקנים כל כך חלשים", אמרו במועדון וטענו ש"הם יהיו חייבים לעשות שינוי לקראת בית"ר ירושלים".

המאמן מנחם קורצקי ערך שיחות ממוקדות עם שחקניו ותורגלו באימונים הסגירות הנכונות במצבים נייחים. הפועל רעננה כבשה אמנם שלושה שערים לרשת מכבי חיפה, אבל נהנתה משערים שלא הגיעו ממהלכי כדורגל אלא מטעויות של המארחת, ואם לא די בכך היא גם תחסר מחר את הכוכב קייס גאנם, החלוץ שסובל מפציעה בשריר הירך האחורי וישוב לסגל רק לאחר פגרת הנבחרות. במקום גאנם אמור לשחק יואב תומר, כשגם הרכש מקולומביה קרלוס ריבאס אמור לקבל דקות משחק משמעותיות יותר.


תומר וגאנם. הפעם הם לא ישחקו יחד (דני מרון)

נראה כי קורצקי יעבה את מרכז השדה נגד בית"ר ירושלים לאור הדמיננטיות שלה באמצע וישנה התלבטות במרכז השדה בין אביחי ידין לבן סביר. לקראת המשחק אמר קורצקי: "באנו למשחק נגד מכבי חיפה עם ביטחון שאותו החדרנו בשחקנים ורק חוסר ריכוז מנע מאיתנו תוצאה טובה. מבחינתנו יש הרבה דברים שאנחנו לוקחים מהמשחק נגד חיפה . אנחנו מתכוננים כרגיל להתמודדות נגד נגד בית"ר ירושלים ויהיה משחק מאוד דומה למה שהיה מול מכבי חיפה. לבית"ר ירושלים יש תוצאות טובות במשחקים עד כה, רכש וצוות אימון מצוינים. להפועל רעננה יש הרבה אמונה בשחקנים בדרך שלנו וזה משחק בית ולכן אנחנו מצפים לתוצאה טובה".

ההרכב המשוער: אסף צור, עדי נימני, עידו לוי, דויד מתאוס, עמית כהן, אביחי ידין (בן סביר), בן בנימין, דיווין נאה, אור דסה, יואב תומר, יוג'ין אנסה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי