אביטן: "מקווה שהפועל ת"א תדע ימים יפים ושאהיה חלק מזה"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

המאמן אחרי ה-2:1 המאכזב באשדוד: "לא כך רציתי לפתוח את העונה, אבל התוצאה הגיעה בניגוד גמור למה שהיה על כר הדשא". על הפגרה: "הייתי רוצה שהמשחק הבא יהיה בעוד 10 דקות". חיזוק: "מקווה שבימים הקרובים"

(גודל טקסט)

לא לפתיחה הזו פיללו בהפועל תל אביב. אחרי ה-0:0 במחזור הראשון נגד מכבי נתניה, הערב (שבת) האדומים נוצחו 2:1 באשדוד ומפלס הלחץ עלה לשיאים חדשים. ניר ברדע עלה מהספסל של המארחת (46) והורחק כעבור שתי דקות, אולם למזלו השופט ארז פפיר הלך ל-VAR ושינה את החלטתו. בדקה ה-53 הבלם, שכאמור ניצל מאדום, העלה את רוני אוואט ומשה אוחיון ליתרון. בוזגלו עוד הצליח לאזן עם שער בכורה יפה באדום (69), אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לדין דוד שדחק מקרוב (82) וסידר שלוש נקודות יקרות.


ניסו אביטן המאוכזב סיכם: "בוודאי שלא כך רציתי לפתוח את העונה. התוצאות מאוד מאכזבות, אבל התוצאה היום היא בניגוד גמור למה שהיה על המגרש. המומנטום שלנו נעצר ואשדוד כבשה דווקא בדקות הטובות שלנו. תוצאה זו תוצאה ואי אפשר להתווכח איתה. כמו שאמרתי, בשורה התחתונה התוצאות הן מאכזבות. היה כדורגל טוב לפרקים והייתה גם איכות. היינו קרובים מאוד והתחושה הייתה שהכדור עומד להיכנס כל רגע. הגענו למצבים אבל החצנו המון".


על מפלס הלחץ: "ראשית, אני מבין את הקהל. כולנו מאוכזבים מהתוצאה. מצד שני, צריך להסתכל על התמונה המלאה וראיתי הרבה דברים טובים. זה לא מנחם כי בשורה התחתונה ירדנו מנוצחים. הייתי רוצה שהמשחק הבא יתחיל כבר בעוד 10 דקות. פגרה זה גם בסדר, נתארגן מחדש וננסה להשלים את החוסרים שלנו. אני מקווה שיחד איתם, נייצר גם תוצאות ולא רק כדורגל טוב. יביאו לי חיזוק, בוודאי. בהנהלה מבינים בדיוק כמוני שאנחנו חסרים שני שחקנים משמעותיים. נחפש אותם ואני מקווה שזה יקרה כבר בימים הקרובים".


לסיום, אביטן התייחס לעתידו: "מלבד התוצאות, הכל מצוין. אני מרגיש טוב, נותנים לי לעבוד וסומכים עליי. כולנו מבינים שצריך לייצר תוצאות בכדורגל וזה הדבר החשוב ביותר כרגע. אני שמח בהפועל תל אביב ומבין את הכעס, התסכול והאכזבה. מקווה שעוד נדע ימים יפים ושאני אהיה חלק מזה".




"ההנהלה מבינה שאנחנו זקוקים לחיזוק" (דני מרון)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי