צפו בתקציר: שלושה בישולים לקניקובסקי ב-0:3 של מכבי נתניה על נס ציונה

גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי | אודי ציטיאט

פאטוס בצ'יראי (3 ו-64) ורועי קהת (34) מצאו את הרשת לאחר עבודת הכנה של הקשר הנפלא, שסידר ליהלומים ניצחון ליגה ראשון העונה. העולה החדשה נוצחה בפעם השנייה ברציפות וטרם כבשה

(גודל טקסט)
אחרי ה-0:0 בבלומפילד נגד הפועל תל אביב במחזור הפתיחה, מכבי נתניה הביסה הערב (שבת) את העולה החדשה סקציה נס ציונה 0:3 והשיגה ניצחון ליגה ראשון העונה. פאטוס בצ'יראי אמנם הפציץ צמד ורועי קהת התכבד בשער בכורה, אך מי שניצח על החגיגה היה גבי קניקובסקי הנהדר, שסיפק שלושה בישולים והוכיח מדוע מקומו בהרכב אינו מוטל בספק.


הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, שרצתה לצאת לפגרה עם מצב רוח טוב, עלתה ליתרון כבר בדקה השלישית עם שערו הראשון העונה של בצ'יראי, ששחרר הרבה לחץ. בהמשך היה זה קהת שמצא את הרשת (34) בבכורה שלו במדי היהלומים בליגה וקבע 0:2 בהפסקה.


עם כל הכבוד לבצ'יראי ולקהת, מי שגנב את ההצגה היה כאמור קניקובסקי, שלאחר השער המרהיב שכבש לפני כשבועיים מול מכבי חיפה באותו אצטדיון במסגרת גביע הטוטו, סיפק שלושה בישולים נהדרים, האחרון שבהם סידר לבצ'יראי צמד (64) וזה 0:3 חלק ליהלומים בסיום.


מן העבר השני הקבוצה של עמיר תורג'מן ניסתה לשחק כדורגל, אך נראה שעדיין לא הבינה שהיא תצטרך להיות קצת יותר "רעה" על מנת לשרוד בליגת העל. אחרי שני הפסדים בהם לא כבשה, עושה רושם שפגרת הנבחרת באה לעולה החדשה בדיוק בזמן. 




 יצאו לפגרה עם טעם טוב. דראפיץ' וברדה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי