בלבול: "לא אהבתי את מה שראיתי וזה מאוד מאכזב"

חיים סילבס, מרקו בלבול
חיים סילבס, מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה אחרי ה-0:0 בדרבי נגד הפועל חיפה: "ההופעה הכי פחות טובה שלנו בתקופה האחרונה". סילבס: "התאבדנו על המגרש". שרי: "אנחנו מאוכזבים, אבל אני מאמין בקבוצה". לאלה הבהיר: "זו לא עונת הפרישה"

(גודל טקסט)
אחרי התצוגה ההתקפית מול הפועל רעננה, מכבי חיפה קיוותה לספק ניצוצות של כדורגל איכותי גם הערב (שבת) אך סיימה ב-0:0 מאכזב בדרבי נגד הפועל חיפה ואיבדה נקודות ראשונות העונה. צ'רון שרי פתח בהרכב של מרקו בלבול והבלם החדש טרנר סיינסבורי עלה להופעת בכורה בדקה ה-70, אולם גם הם לא עזרו לשמור על מאזן מושלם. מן העבר השני, חיים סילבס איבד את אלמוג בוזגלו שפרק את הכתף.


מרקו בלבול סיכם: "אני אף פעם לא מרוצה מתיקו, תמיד רוצה לנצח, אבל איך שהתפתח המשחק גם היינו יכולים להפסיד ולהיענש. הם לא הגיעו להרבה מצבים ואפילו לא לאחד, אבל נייחים או התקפות מעבר זה משהו שיכול לקרות בכדורגל. לא אהבתי את מה שראיתי: לא שלטנו, לא לחצנו, איבדנו את הכדור מהר מאוד והיינו מאוד חלשים בפס האחרון. משחק מאכזב מאוד מבחינתי".


על היכולת: "אני חושב שכל משחק מתפתח אחרת. היה חסר את הפס האחרון ואת השקט מול השער. לא שלטנו במשחק וזה הקשה עלינו. החבר'ה רצו מאוד, גם מי שעלה מהספסל, עשינו הכל, אבל לצערי זה לא הלך. אנחנו צריכים להשתפר ואנחנו עדיין רוצים להתחזק. יש פה שחקנים שלא עשו איתנו הכנה והם לא בכושר מלא. גם הבלם שנכנס עשה אימון וחצי. הדברים לא שלמים. ננסה להשתפר ממשחק למשחק ולהציג כדורגל טוב יותר. היום זה היה המשחק הפחות טוב שלנו בתקופה האחרונה".


על וילדסחוט ששוב לא שותף: "תמיד שואלים אותי על זה. יובל אשכנזי הרגיש את השריר וגם עופרי ארד נפצע, כך שאלו היו חילופים כפויים. יאניק היה אמור להיכנס. כל משחק והסיטואציה שלו".



דרבי שביעי ברציפות ללא ניצחון למכבי חיפה (מאור אלקסלסי)


חיים סילבס אמר בסיום: "היה משחק סופר קשה מול קבוצה נהדרת, ששלטה במשחק אבל האמת שדי נתנו לה לעשות את זה. היה פה משחק הקרבה גדול שלנו. היה לנו קשה לצאת בחצי השני. השוער שלנו עשה משחק טוב ועוד לא החלטתי אם אני מרוצה או לא. אני חושב שאני לא יכול להיות מרוצה מתיקו, אבל לאור יחסי הכוחות במגרש אולי כן".


על משחק ההתקפה
: "הייתי רוצה לדבר על מה שכן עובד. שיחקנו מול קבוצה באמת באמת טובה, אחת הטובות בליגה. היה מאוד מאוד קשה. זה היה יכול גם להתפתח אחרת. במחצית הראשונה מצאנו שטחים והיה חסר לנו שקט בפעולה האחרונה. בסופו של דבר אני מרוצה מהקבוצה שיש לי. אנחנו לא במצב אופטימלי עדיין, אבל אנחנו בדרך לשם ועשינו היום הופעה חזקה. התאבדנו על המגרש. היה הכל בדרבי הזה חוץ מגולים. הקהל שלנו נתן תצוגה אדירה".


על אלמוג בוזגלו שנפצע והוחלף
: "הוא סובל מהכתף מידי פעם. פחדנו שזו שוב פריקה ואני מקווה מאוד שלא. גם עדן בן בסט יצא עם רגישות בשריר. כולם נתנו את הכל על המגרש ועשינו את כל מה שאפשר בשביל לנצח. אנחנו צריכים להשתפר מבחינת רעיונות בהתקפה וזה יגיע בהמשך הדרך".


מהראן לאלה ששב לשחק לאחר הרחקה בת שנתיים: "אני רוצה להגיד תודה ליואב כץ ולקהל שתמך בי במשך שנתיים. אישית, האמנתי שאחזור. התאמנתי חזק והיה לי קשה. זה היה מרגש לחזור. כולם בקבוצה קיבלו אותי באהבה ואני רוצה להחזיר להם על המגרש. הוכחנו היום שיש לנו קבוצה טובה וחזקה והפנים קדימה".



"התאבדנו על המגרש" (מאור אלקסלסי)


על התקופה הקשה: "אני מאמין בעצמי והאמנתי כל הזמן שאם אשמור על עצמי ואתאמן חזק, אצליח לחזור. הוכחתי לכולם שעבדתי קשה ואני רוצה להמשיך את זה. זו לא שנת פרישה כמו שאומרים, אני רוצה להתאמן חזק ולהמשיך עם הקבוצה שלי".


צ'רון שרי, שרשם בכורה בהרכב הירוקים, סיפר: "היו לנו מצבים טובים, אבל לא הצלחנו להבקיע ואנחנו קצת מאוכזבים מהתוצאה. היו לנו ציפיות גדולות מהמשחק הזה. הפועל חיפה לא הגיעה למצבים. יש לנו המון איכות ואני מאמין בקבוצה. אני מאוד שמח פה. קיבלו אותי בצורה חמה. אני מרגיש טוב, אבל נצטרך להשתפר אחרי הפגרה. יש לנו זמן ואני מאמין שנעשה את זה. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק". 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי