תסכול במכבי חיפה: "לא היינו חכמים", בלבול מחפש קשר אחורי

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים | מאור אלקסלסי

על אף ההרכב ההתקפי, הירוקים לא הצליחו לייצר מצבים. גם בלבול ספג ביקורת: "לא חשב מחוץ לקופסא ולא הפתיע". המאמן מחכה לסגירת חלון ההעברות באירופה כדי למצוא שחקן ברמה גבוהה שלא הצליח להשתלב בליגה חזקה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה התאכזבו לאחר התיקו המאופס בדרבי החיפאי. הירוקים, בניגוד למחזור הפתיחה בו כבשו ארבעה שערים, הציגו משחק בינוני בחלק ההתקפי ומיעטו להגיע להזדמנויות. על אף ההרכב שכלל שחקנים מוכשרים רבים: דולב חזיזה, צ'יירון שרי, ניקיטה רוקאביצה וירדן שועה. הקהל שוב הלך הביתה מאוכזב לאחר שלאחר ראה ניצחון בדרבי בדומה למה שקרה בשלוש השנים האחרונות. במועדון הפנו ביקורת לשחקני ההתקפה: "לא היינו חכמים מספיק. אם אנחנו רוצים להילחם על אליפות, אנחנו חייבים למצוא פיתרון גם מול משחק הגנה כזה".

גם למאמן מרקו בלבול הפנו אצבע מאשימה. "הוא היה צריך לחשוב מחוץ לקופסא, הוא לא הפתיע בשום מהלך את הקבוצה שממול". בקבוצה מהכרמל הסבירו כי הגיעו למשחק עם מספר פצועים כמו סאן מנחם ורמי גרשון וגם החילופים של המאמן היו כפויים בשל הפציעות של עופרי ארד ויובל אשכנזי. ארד שזומן לסגל הנבחרת הצעירה ייבדק היום (ראשון).

על אף היציאה לפגרת הנבחרות, לקבוצה מצפה שבוע עמוס במהלכו תתקבל החלטה לגבי השאלתם של מספר שחקני הסגל הרחב כמו שי בן דוד, יהב גורפינקל וגיא יצחק. גם עתידו של איקוום אוטין לא ברור. השחקן תופס מקום של זר אך לאחר הקפאתו של אליסון דוס סנטוס הוא עשוי להישאר כזר שישי משום שלא נמצאה עבורו קבוצה הן בישראל והן באירופה. גיל יצחק צפוי להיות הראשון שיושאל כשאחריו מחזרות הפועל כפר סבא וגם הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית.


מרקו בלבול. גם הוא ספג ביקורות (מאור אלקסלסי)

החלטה נוספת של בלבול וראשי המועדון תהיה בהבאתו של הקשר האחורי. לאחרונה הוצעו מספר מועמדים למאמן שמחכה לסגירת חלון ההעברות ברוב אירופה ואז מאמין כי יוכל להביא את הקשר המתאים בסכומים נמוכים. "המטרה היא להביא שחקן ברמה הגבוהה ביותר שלא מצא מקום בליגה משמעותית יותר מהליגה הישראלית", אמרו במכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי