איציק ניסנוב תקף: "השיפוט היה רע, הפועל ת"א נפגעה"

איציק ניסנוב, שרון ניסנוב
איציק ניסנוב, שרון ניסנוב | עדי אבישי

בעלי האדומים ממש לא אהב את ההחלטה של פפיר לחזור בו מהרחקתו של ברדע וטען לקיפוח בדומה למחזור הפתיחה נגד נתניה. במועדון ביקשו מחלק מהשחקנים להגיע לאימון כושר לילי. בוזגלו זכה למחמאות: "ישתבח עם הזמן"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב יצאה לפגרת הנבחרות בת השבועיים מתוסכלת במיוחד לאחר ההפסד 2:1 למ.ס אשדוד. בחלוף שני מחזורים, לאדומים יש נקודה אחת בלבד. בסיום המשחק נאמר לשחקנים שלא פתחו בהרכב ולאלה שלא נכללו בסגל כי עליהם להגיע למתחם חודרוב לקיום אימון לילי עם מאמני הכושר. למעט עומר דמארי, התייצבו שאר השחקנים שהיום (ראשון) יזכו לחופש.

בסיום המשחק כעסו במועדון על החלטות ה-VAR, בדומה למחזור הפתיחה נגד מכבי נתניה. הבעלים איציק ניסנוב תקף: "השיפוט והשימוש במערכת הזו הוא חלש מאוד. במשחק נגד אשדוד היו טעויות שיפוט גדולות. השופט היה חייב להשאיר את ההחלטה להרחיק את ניר ברדע מאשדוד. גם ההחלטה לפסול את השער של אור אינברום בשל נבדל שלא היה זו החלטה גרועה. מדובר בשער חוקי לחלוטין. גם לפני שבוע בבלומפילד, נגד מכבי נתניה, ה-VAR לא עשה את העבודה כשמאור בוזגלו היה ראוי לפנדל. הפועל ת"א נפגעת מהחלטות השיפוט שלא בצדק".

המאמן ניסו אביטן אמר: "קיים כעס רב ותסכול משום שהקבוצה שלנו איכותית. אני מקווה שהסטטיסטיקה תתיישר בהמשך ותהיה לכיוון שלנו. ההפסד לאשדוד מאכזב והלוואי שהמשחק הבא בליגה היה כבר מחר. אני משוכנע שיש מה לקחת גם מההפסד הזה, היו הרבה אנרגיות בקבוצה. השחקנים מבינים שהתוצאה חשובה אבל אין מה לעשות. חסרים לנו שני שחקנים ובקרוב יגיעו שני שחקנים חדשים שישלימו את הסגל".


שחקני הפועל ת"א מאוכזבים (דני מרון)

על עמנואל בואטנג שחזר מפציעה: "הוא שחקן איכותי וכשנכנס לשחק הוא שינה את המשחק. הוא יודע מה צריך לעשות. אנחנו מקווים שהכל בסדר איתו, הוא נפצע בסיום לאחר שספג תיקול".

לאחר פגרת הנבחרות תארח הפועל תל אביב את העולה החדשה סקציה נס ציונה במשחק חשוב מאוד עבורה. הקשר פרנסיס קייארמה יהיה כשיר למשחק. בנוסף, בקרוב תכריע הבוררות לגבי הפיצוי עבור החלוץ עלי כנענה שיעבור לקבוצת עירוני נשר. רועי זיקרי ואחמד עאבד המשיכו לא להיות בסגל ואין חדש לגביהם.

נקודת האור בשורות האדומים, לצד השוער יואב ג'ראפי, הוא הקשר מאור בוזגלו שכבש שער בכורה במועדון ונראה נהדר. במועדון החמיאו לשחקן על יכולתו ובהפועל בטוחים שהוא רק ישתבח ככל שהעונה תתקדם.

מאור בוזגלו חוגג. "ישתבח ככל שהעונה תתקדם" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי