כץ: "בוריץ' השיג לנו נקודה בדרבי", שחקן התקפה יצטרף

יסמין בוריץ'
יסמין בוריץ' | מאור אלקסלסי

בעלי הפועל חיפה החמיא לשוער לאחר המשחק ובהמלצתו הקבוצה תשנה את תוכנית הרכש: "יש לנו הגנה טובה, קפילוטו, והבה וסרדל צריכים לשחק בנבחרת". במועדון מרוצים מההכנסה הגבוהה בדרבי ומשמירת הסטט' נגד הירוקים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שביעות רצון בהפועל חיפה לאחר התיקו המאופס נגד מכבי חיפה בדרבי אתמול (שבת). במועדון שמחו ואף התרגשו מכך שלא פחות מ-24 אלף אוהדים הגיעו למשחק מה שהביא להכנסה כספית גבוהה מאוד לאדומים. אגב, חלק מהאוהדים התלוננו במהלך המשחק כי נמכרו להם כרטיסים למקומות זהים של אנשים שרכשו מנויים. עוד סיבה בעטייה מרוצים בצד האדום-שחור של הכרמל היא שהמאזן המעולה במשחקי הדרבי נשמר. כבר יותר משלוש שנים שהקבוצה של יואב כץ לא מפסידה ליריבה השנואה.

כץ אמר בסיום: "השחקנים נלחמו הקריבו מעצמם אז שאפו, כל הכבוד. יש לנו הגנה טובה ואין ספק שהשוער יסמין בוריץ' אחראי לנקודה שלנו במשחק". השוער, אגב, המריא הלילה למשחקי נבחרת בוסניה (שיערכו בסוף השבוע) במוקדמות יורו 2020. בעקבות היכולת שהפגינו בדרבי, נראה שבקבוצה ישנו אסטרטגיה ויחפשו שחקן התקפה נוסף במקום הגנה. הבעלים הוסיף: "אמרתי לצוות המקצועי שלדעתי חסר לנו שחקן איכותי נוסף בהתקפה. לדעתי, ניסו קפילוטו, לירן סרדל ובן והבה ראויים להיות בנבחרת ישראל, אנחנו צריכים עוד שחקני התקפה".

החלוץ הזר שהצטרף, אמרי וולשמן, נעדר מהמשחק בשל פציעה וייבדק בתחילת השבוע, כמו הקשר אלמוג בוזגלו שפרק את הכתף והוחלף כמה דקות לאחר מכן. "הפציעה של בוזגלו נראה הרבה פחות מטרידה מאשר איך שזה היה נראה על כר הדשא", אישר לאחר המשחק המאמן חיים סילבס.


שחקני הפועל חיפה. במועדון מרוצים מהתיקו בדרבי (מאור אלקסלסי)

הקשר גילי ורמוט התייחס לאחר המשחק לדיבורים לפיהם הירוקים צפויים לנצח בקלות: "תמיד מכבי חיפה פייבוריטית לפני הדרבי כי הם מגיעים עם תקציב גבוה והתלהבות, אבל אנחנו צנועים ולא מתעסקים בדיבורים מסביב אל רק במה שקורה על כר הדשא".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי