חמן ממן יעמוד בפני ועדת משמעת. לואי טאהא סובל מהתכווצויות

חנן ממן
חנן ממן | דני מרון

בהפועל באר שבע הוחלט לא לעבור בשתיקה על האדום שספג הקשר נגד פיינורד והוא צפוי לספוג קנס, במועדון לא רוצים לסכן את הבלם ומי שיפתח במקומו נגד הפועל חדרה (19:30, ספורט3) הוא עמית ביטון

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הכרטיס האדום שספג הקשר חנן ממן לקראת סיום המחצית הראשונה במשחק ההפסד לפיינורד בפלייאוף הליגה האירופית לא יעבור בשתיקה במועדון. בהפועל באר שבע מתכוונים להעמיד את הקשר בפני ועדת משמעת פנימית והוא צפוי לספוג כנס כספי עקב התנהגותו הלא ספורטיבית שפגעה בקבוצה.

למרות זאת, ממן צפוי להיכלל בסגל המשחק הערב מול הפועל חדרה. בבאר שבע הוחלט שלא לסכן את לואי טאהא, הסובל מהתכווצויות בשריר ומי שיפתח במקומו במרכז ההגנה הוא עמית ביטון הצעיר, שעד כה הצדיק את הקרדיט שקיבל מהמאמן ברק בכר בשעה שנדרש להחליף את מיגל ויטור, כשזה התאושש מזעזוע מוח.

שלושה ימים לאחר שהודחה מאירופה עם התבוסה הביתית 3:0 לפיינורד ההולנדית בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, הפועל באר שבע תרצה להשיג הערב (19:30, שידור ישיר בספורט3) ניצחון בכורה בליגה כשתארח את הפועל חדרה בטוטו טרנר במסגרת המחזור השני של ליגת העל. לקבוצה מהדרום חשוב לנצח כדי לא ליצור כדור שלג שלילי רגע לפני פגרת הנבחרות.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דוד קלטינס, מיגל ויטור, עמית ביטון, אורן ביטון, מרואן קבהא, עדן שמיר, ניב זריהן, רמזי ספורי, נייג'ל האסלביינק, בן שהר.


לא יפתח נגד הפועל חדרה. לואי טאהא (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי