בכר: "סיימנו תקופה מטורפת. שמח בשביל ביטון"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

בהפועל באר שבע חגגו את הניצחון על חדרה, המאמן התמוגג מההופעה של אורן ביטון: "הוא עובד קשה, מגיע לו". המגן עצמו הודה: "התגעגעתי לזה, היה קשה להסתכל מהצד". גוטמן: "לא הזמן לדבר על רכש"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע התאוששה מההדחה המשפילה באירופה, והתיקו נגד בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה וניצחה הערב (ראשון) 0:3 את הפועל חדרה, לאחר תצוגה אדירה של אורן ביטון שבישל שלושה שערים.

המאמן ברק בכר סיכם את המשחק: "שיחקנו טוב, עשינו ניצחון טוב, חדרה קבוצה שמאוד מקשה ומצופפת, בחצי השני כבר היה יותר טוב, היו יותר שטחים. הגענו להרבה מצבים, עדיין יש עבודה אבל החבר'ה היו עייפים אחרי תקופה מטורפת עם המון המון משחקים, סיימנו את זה בצורה הכי טובה שאפשר. ננוח עכשיו ונתכונן להמשך".

השער של ג'ימי מארין: "יש לנו סגל גדול, ואם הוא לא משחק אז מישהו אחר משחק. הוא נכנס כמחליף ונתן גול, הוא שחקן צעיר ומוכשר, עובד קשה ואנחנו שמחים בשבילו".

כשנשאל למה אורן ביטון לא פתח עד ששון גולדבג נפצע: "כל משחק הוא לגופו. יכול להיות שאורן היה משחק היום גם אם גולדברג לא היה נפצע, היה לו משחק מצוין בחלק ההתקפי, הוא עובד קשה ואני שמח בשבילו. בסופו של דבר המבחן זה לקבל את ההזדמנות ולהוכיח, הוא עשה את זה וכל הכבוד לו".

המגן אורן ביטון, שבישל שלושה שערים אמר לאחר המשחק: "התגעגעתי לזה כל כך, חיכיתי לזה הרבה זמן. אני אוהב לשחק כדורגל, קשה לראות את זה מהצד ואין מאושר ממני. למה לא פתחתי? יש מאמן והוא עושה את השיקולים שלו. תודה לקהל שתמך בי. אם נמשיך עם הלחימה והרצון, אני מאמין שנהיה למעלה".


אורן ביטון: "התגעגעתי לזה כל כך". (זאב דיקמן)

מנגד, המאמן המפסיד, אורי גוטמן היה מאוכזב מהיכולת של קבוצתו: "מאכזב, היינו במשחק. אבל כשאתה מגיע למצבים בבאר שבע ולא מצליח להבקיע, אתה לא יכול לנצח. ברכות לבאר שבע על הניצחון". 

חיזוק הסגל: "זה לא הזמן לדבר על הרכש. נבחן את עצמנו, נבדוק איפה החוזקות והחולשות שלנו ובבוא הזמן נחזק את הסגל. לא נעים להפסיד, אבל אם להפסיד אז לפחות בטרנר".

מאבק ההישארות: "זה מירוץ ארוך, בסופו של דבר נמדד בקו הסיום, אנחנו צריכים את הקהל של הפועל חדרה איתנו ואני מקווה שהם ילוו אותנו במשחקים הבאים".


אורי גוטמן: "לא הזמן לדבר על רכש" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי