קונטה ניגש לחדר השופטים. לוי: "ההתנהלות של רעננה בסיום הייתה מוגזמת"

אנטואן קונטה, שלומי בן אברהם
אנטואן קונטה, שלומי בן אברהם | אלבום פרטי

הבלם הצרפתי דיבר עם בן אברהם ומחה נגד הרחקתו. המאמן המפסיד זעם בסיום: "לא הקבוצה שאני רוצה לראות, היום הכי פחות טוב שלי מאז שהגעתי". קורצקי: "החזרנו את מה שהגיע לנו". אוחנה: "אנחנו מצפים ליותר"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

המשחק שנערך הערב (ראשון) באצטדיון המושבה נגמר בסערת רגשות מצד שני הצדדים. הפועל רעננה חגגה ניצחון ליגה ראשון לאחר ההפסד המאכזב למכבי חיפה בשבוע שעבר, ולעומת זאת, בבית"ר ירושלים זעמו על ההתנהגות של המארחת בדקות הסיום.

בסיום המשחק ניגש הבלם אנטואן קונטה לחדר השופטים ונגיש לשוחח עם שלומי בן ארבהם, במהלך השיחה מחה נגד הרחקתו בתוספת הזמן שבעקבות המוראות על כר הדשא, בנוסף הצרפתי בא בטענות כלפי בזבוזי הזמן וההתנהלות של הפועל רעננה במהלך תוספת זמן. יש לציין כי בשלב זה, השופט הראשי לא רשם את האירוע בדו"ח השיפוט, אך ייתכן כי הדבר יקרה בשלב מאוחר יותר.


אנטואן קונטה דיבר עם שלומי בן אברהם בסיום 

רוני לוי סיכם: "זאת בהחלט לא הקבוצה שאני רוצה לראות. היה משחק לא טוב שלנו. נגררנו לסגנון שהתאים לרעננה, יותר מדי שחקנים היו ביום לא טוב. ממש לא אהבתי את מה שראיתי"

התקרית בסיום: "רעננה הגזימו עם ההתנהלות במגרש. אני מקבל את זה שהם צריכים לעשות מה שטוב בשבילם, אבל דברים כאלה יכולים להוציא ספורטאים מהכלים. צריך לשמור על קור רוח, אבל כמו שאמרנו, לא היינו במשחק מהרגע הראשון"

הטעות של ורדסקה: "אני חושב שהוא נראה כמו כל הקבוצה. אף אחד לא התבלט לטובה או רעה, היינו רכים וחסרי דיוק היום. היה חוסר סדר, הרבה דברים. מגיע לרעננה מחמאות על העבודה ההגנתית האגרסיבית, ידענו שהם מסוכנים ביציאות קדימה ולצערי לא עשינו טוב את העבודה".


רוני לוי: "התנהלות כזאת יכולה להוציא ספורטאים מהכלים" (אודי צטיאט)

מה קרה לבית"ר בליגה לעומת גביע הטוטו: "כל מפעל הוא בפני עצמו, עשינו עבודה טובה מאוד, גם במשחק הראשון נגד באר שבע, למרות שלא כבשנו. מאז שהגעתי לקבוצה זה היום הכי פחות טוב שלנו".

איך ממשיכים הלאה: "אכזבה מאוד מאוד גדולה, אפשר רק להשתפר"

יו"ר בית"ר ירושלים, הוציא הודעה לאוהדים דרך האתר הרשמי של בית"ר לאחר המשחק: "נראינו רע הערב. אין תירוצים. לא מדובר על שחקן זה או אחר אלא כקבוצה. כמועדון, כהנהלה וכאוהדים אנחנו מצפים ליותר. אבל אל תיפול רוחכם. אנחנו בית"ר. לא מורידים את הראש. הייתי שמח שהמשחק הבא היה משוחק כבר בשבוע הבא. נלמד מהשגיאות, נתקן ונחזור ראויים יותר להצגה שנתתם (גם) הערב ביציעים. אנחנו רק במחזור שני, לא מפחדים מדרך ארוכה. התמיכה שלכם חשובה לקבוצה. חשובה למועדון. מאחל לכולם חודש טוב ורק בשורות טובות. יאללה בית"ר.


משה חוגג. אכזבה גדולה בבית"ר (אודי צטיאט)

מנגד, מנחם קורצקי חגג את הניצחון של קבוצתו: "החזרנו היום את מה שהגיע לנו שבוע שעבר. גם את מכבי חיפה היינו צריכים לנצח, הרגשתי את הקבוצה, את השחקנים. עלינו עם המון ביטחון ואני שמח מאוד שהם הצליחו לנצח כי הגיע להם".

המשחק של יוג'ין אנסה: "אנסה שחקן מצוין, שהרשים אותנו, לא צריך להסיק מסקנות אחרי משחק אחד אבל אני מאמין שהוא ישרת אותנו בהמשך"

התקרית בסיום: "לא ראיתי, לא מעוניין להגיב על זה"

צירוף עידן שמש: "רצינו לחזק את הסגל, קייס גאנם נפצע והיינו צריכים חיזוק. אני שמח שהוא איתנו"


יוג'ין אנסה חוגג: "ישרת אותנו בהמשך"  (אודי צטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי