איביץ': "אני מרוצה מהנקודה". אבוקסיס: "הם הסתגרו נגדנו"

יוסי אבוקסיס, ולדימיר איביץ'
יוסי אבוקסיס, ולדימיר איביץ' | עדי אבישי

המאמן הסרבי לא נשאר אדיש לאירועי המשחק: "שיחקנו רע מאוד לאחר ההרחקה. באופן טבעי ניסיתי לשמור על הנקודה". המאמן הכתום הודה: "יש לנו תחושת החמצה. לא מאוכזבים מהתיקו"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

משחק החזרה של מכבי תל אביב לאצטדיון בלומפילד לא ייזכר כאחד הגדולים, לאחר שהצהובים סיימו ב-0:0 חלש מאוד נגד בני יהודה, כשבכל המחצית השנייה נאלצו גם להסתדר ללא דור פרץ שהורחק, דבר שגרם לשליטה כמעט מוחלטת של הכתומים, שלא הצליחו גם הם למצוא את השער ונפרדו בחלוקת נקודות.

מאמן האלופה ולדימיר איביץ' אמר בתום המשחק: "שיחקנו כדורגל רע מאוד במחצית השנייה. שיחקנו טוב ויצרנו מצבים לפני ההרחקה, אך באופן טבעי היה לנו קשה לשחזר את זה בעשרה שחקנים. לאור איך שהתפתח המשחק, אני מרוצה שהשגנו".

"המטרה שלנו בהתחלה הייתה לנצח" המשיך הסרבי, "ביצעתי חילופים על מנת לשמור על הנקודה, ובמטרה למנוע שער, ואולי גם להבקיע בצד השני. זה רק המחזור השני ויש עוד המון משחקים לפנינו".

איביץ'.
איביץ'. "מרוצים מהנקודה שהושגה" (עדי אבישי)

מן העבר השני, יוסי אבוקסיס הבהיר כי תוצאת הסיום השאירה לו מעט טעם חמוץ: "המחצית השנייה הייתה רק בשליטתנו. אם הייתם אומרים לפני המשחק שנסיים בתיקו נגד מכבי ת"א הייתי קונה את זה, אבל לאור מה שקרה על הדשא, זה מרגיש כמו החמצה".

"זה מצחיק להגיד את זה, אבל מכבי הסתגרו מולנו. הם לגמרי סגרו את המשחק, אבל לא הגענו כמעט למצבים. לא היינו מספיק יצירתיים. אנחנו לא מאוכזבים מהנקודה".

בני יהודה ערכה כבר בשבוע שעבר משחק בכורה באצטדיונה המחודש, אך המאמן הסביר: "אנחנו לא מרגישים פה בית,לא אשקר. יש לנו כמות קטנה יחסית של קהל, שנבלעת בתוך כל הגודל הזה. אבל זה מה שיש ואנחנו נתאים אותנו לזה. לפחות הקבוצות הגדולות ייהנו".

אבוקסיס.
אבוקסיס. "זה מצחיק להגיד את זה, אבל מכבי תל אביב הסתגרו נגדנו"

דור אלו הוסיף בסיום: "העזנו, לא פחדנו ממכבי. שיחקנו כמו שאבוקסיס רצה שנשחק. זה היה קרוב, אבל לא הייתה את הרגל המסיימת. חשוב לי להגיד שאחרי תקופה כזאת לא פשוטה אני שמח לשחק כדורגל, כי סך הכל זה המקצוע שלי. אני שמח להיות פה ולשחק תחת אבוקסיס, טוב לי פה. מקווה שנמשיך ביכולת הזאת. מכבי? לא מתייחס למה שהיה".

דן גלזר סיכם: "יש אכזבה. תמיד אנחנו רוצים לנצח, במיוחד כשזה משחק ראשון בבלומפיד. רצינו לשמח את הקהל שבא ותמך. מאוכזבים, אבל נמשיך קדימה. לא תפקידי להגיד מה השתנה, אנחנו עובדים קשה באימונים. נכון שאנחנו לא נראים כמו בשנה שעברה אבל זו רק תחילת העונה, הראנו שאנחנו קבוצה קשה גם כשהיינו ב-10 שחקנים. יש משחקים שצריך גם לדעת לא להפסיד. נעשה מה שהמאמן אומר ונדע ללמוד מהטעויות"

גלזר.
גלזר. "אנחנו תמיד רוצים לנצח" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי