מספר שחקני התקפה, ביניהם אודווה, ייבחנו בהפועל חדרה

שחקני הפועל חדרה מאוכזבים
שחקני הפועל חדרה מאוכזבים | זאב דיקמן

בקבוצה מאוכזבים מה-3:0 בב"ש, על אף פערי הרמות: "חייבים להיראות טוב יותר, יש שחקנים שהציפית מהם גדולות מדי". האנגלי ביקש להיבחן ולהרשים את גוטמן, גם שחקן שהיה באיראן בעונה שעברה הגיע לארץ ועשוי להצטרף

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אכזבה קשה בהפועל חדרה לאחר התבוסה 3:0 נגד הפועל באר שבע אתמול (ראשון) בטוטו טרנר. ערב המשחק אמנם ידעו בקבוצה כי ישנם פערים גדולים בין הקבוצות, על אחת כמה וכמה לאור המצב בו הגיעו למשחק –  ללא דידייה קוגבנייה ודיא לבאבידי שיחזרו לסגל רק לאחר פגרת הנבחרת וללא מנשה זלקה שעדיין לא בכושר משחק – ועדיין, במועדון קיוו ליכולת טובה יותר. עיקר האכזבה נובע מהמחצית השנייה בה הקבוצה התפרקה עם שני שערים תוך דקות ספורות ואף הייתה יכולה לספוג עוד.

"אמנם באר שבע היא לא בליגה שלנו אבל עדיין היינו חייבים להיראות טוב יותר. יש מספר שחקנים שיש מהם ציפיות גדולות מדי", אמרו במועדון. עוד לפני המשחק ביקש החלוץ הברזילאי, לוסיו, לשמש כקפטן. בקבוצה נענו לבקשתו וקיוו כי זה יוסיף לו מוטיבציה רבה אלא שהחלוץ נראה עצבני מאוד ואף הוחלף מחשש שיספוג צהוב שני ויורחק.

בקבוצה מבינים כי כדי להישאר בליגה יהיה עליהם להתחזק בשלושה שחקנים וכבר בימים הקרובים ייבחנו מספר שחקני התקפה זרים שינסו להרשים את גוטמן. אחד מהם הוא הסקוטי ג'איי קוויטונגו, בן 22. קוויטונגו, שגדל באקדמיה של המילטון ושיחק גם באברדין ומורטון הסקוטיות, שיחק בעונה האחרונה גם בליגה האירנית, במועדון סאזי טבריץ. מדובר בשחקן מהיר, שמשחק בכנף, והיה שותף בעבר לסגל הנבחרת הסקוטית עד גיל 21.


לוסיו עם סרט הקפטן. הוחלף מחשש שיספוג צהוב שני (זאב דיקמן)

שחקן נוסף שנחת הוא הצרפתי חוסיין זאקואני, בן 21, שגדל במארסיי. זאקואני גם משחק בכנף, שיחק בקבוצת המילואים של מארסיי ובעונה האחרונה בקבוצת טריקלה מהליגה היוונית השנייה.

מחר גם אמור להגיע לארץ הקשר האנגלי ניית'ן אודוואה, ששיחק בחדרה בעונה שעברה – אודוואה, שביקש לעזוב את ישראל לקראת סיום העונה, יצר קשר עם ראשי הקבוצה בימים האחרונים והביע נכונות לחזור. גם הוא יגיע למבחנים וינסה להרשים את המאמן אורי גוטמן. פרט לשלושה הללו אמורים לנחות בארץ שני זרים נוספים, גם הם שחקני התקפה, ומבין כולם יצרכו המאמן גוטמן והיועץ המקצועי אורן גולן להחליט האם יש שחקן שהרשים אותם ויוחתם כזר השישי. ביום חמישי תקיים חדרה משחק אימון מול נס ציונה במטרה לראות את הנבחנים גם במשחק.


ניית'ן אודוואה. ישוב לחדרה? קודם יצטרך להרשים את גוטמן (אודי ציטיאט)

גם בגזרת הישראלים בחדרה לא ויתרו על רכש ובראש הרשימה נמצאים הקשרים מוחמד אבו פאני ממכבי חיפה ועדן קארצב ממכבי תל אביב. בחדרה מקווים כי הרצון של הירוקים להחתמת קשר זר תביא להשאלתו של אבו פאני ואילו העובדה שדור פרץ יישאר במכבי תל אביב תגרום לאלופה לוותר על קארצב. 

"אם אחד מהשניים יצורף – מרכז השדה שלנו יתייצב", אמר בחדרה. מעבר לכך, במועדון מחכים גם לשחרורו של יהב גורפינקל ממכבי חיפה ורוצים להתחזק בזר שישי, כאשר מספר מועמדים ינחתו במהלך השבוע הקרוב למבחנים אצל המאמן אורי גוטמן. גם הקשר נייתן אודווה ינסה להרשים את המאמן אך בחדרה טוענים כי סיכויים נמוכים שיחתום וזאת מכיוון שאודווה דורש שדרוג משמעותי מהחוזה בעונה שעברה. "יהיה לנו קשה להנחית זר שישי ולשלם שכר גבוה", אמרו בחדרה בנושא אודווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי