אחמד עאבד התבקש להתאמן בחדר כושר בלבד

אחמד עאבד
אחמד עאבד | אודי ציטיאט

המאבק בין המועדון לשחקן שמסרב לחתום על חוזה מקוצץ - עולה מדרגה. האדומים הבהירו כי אולהה יצטרף במוקדם או במאוחר: "הוא חתם בקבוצה, שחקן ששווה להמתין לו". על אימון הערב בשבת: "ככה מתנהגת קבוצה מקצוענית"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר יום המנוחה אתמול, הפועל תל אביב קיימה היום (שני) אימון בוקר במתחם חודרוב. האדומים התייחסו להחלטה לערוך אימון ערב ביום שבת מייד לאחר ההפסד 2:1 למ.ס אשדוד ואמרו: "ככה מתנהגת קבוצה מקצוענית, אלו שביקרו את ההחלטה הם שחקנים ממורמרים". בחודרוב הוסיפו כי גם מכבי תל אביב נהגה כך לאחר התיקו המאופס נגד בני יהודה אתמול.

בהפועל הבהירו שהחלוץ הניגרי מייקל אולהה יגיע לקבוצה במוקדם או מאוחר כאשר חלון ההעברות ייחתם כזכור ב-18 בחודש. גורם במועדון: "אולהה חתום בקבוצה, הוא שחקן שלנו ולא נוותר עליו. הוא שחקן ששווה להמתין להגעתו". 

בינתיים, אחמד עאבד ונציגיו מסרבים לחתום על חוזה מקוצץ נוסח עומר דמארי (80 אלף דולר כשכר בסיס כשהשאר תלוי בתוצאות הקבוצות ובמספר המשחקים, במקום חוזהו המקורי בגובה 195 אלף דולר). הבוקר התבקש השחקן לערוך אימון בחדר כושר בלבד ולא לקחת חלק באימון הקבוצתי. בקבוצה עדיין מקווים שעאבד יתרצה ויוכל להתחרות עם עידן כהן על עמדת המגן הימני.

מייקל אולהה. "שחקן ששווה לחכות לו" (צילום: טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי