פרסום ראשון: פייגנבוים יזם פשרה, חוגג הגיע להסכם מול אוהד שתבע

משה חוגג, אלי אוחנה
משה חוגג, אלי אוחנה | דני מרון

אחרי תביעת ענק של מיליון שקל נגד אוהד שהשמיע הערות כלפי מוחמד, הצדדים יחתמו על פשרה לפיה ישלם סרוסי 10,000 שקל, שנאספו במגבית. יוזם הפשרה, שחקן העבר רונן פייגנבוים: "חוגג יצא ענק, חשוב שזה מאחורינו"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מאז הגעתו של משה חוגג לבית"ר ירושלים הגיש המועדון מספר תביעות אישיות נגד אוהדים בניסיון לעצור את תופעת הגזענות או לפחות לצמצם אותה. הסכם חדש שאמור להיחתם השבוע מספק הצצה לעבר מדיניות חדשה של הבעלים משה חוגג: חתימה על הסכם פשרה מול אוהד אותו תבע בסכום של מיליון שקל בעקבות הערות שהשמיע כלפי עלי מוחמד.

האוהד רפי סרוסי מוכר בקרב אוהדי בית"ר. לאחרונה נחשף בספורט1 כי האחרון קיבל תביעה בסכום של מיליון שקל מחוגג ומבית"ר ירושלים, אולם בימים האחרונים העניין הזה צפוי להיפתר באמצעות פשרה באמצעות שחקן העבר רונן פיינגנבוים, לו היכרות אישית עם האוהד. בסוף השבוע שוחח פייגנבוים עם חוגג והבהיר לו כי ברצונו של האוהד להתנצל על התקרית. חוגג העביר מסר כי לא יוכל לבטל את התביעה, אולם יסכים להגיע להסדר. הצדדים סיכמו על פיצוי תמורת סכום של עשרת אלפים שקל שיועבר למועדון עצמו. בימים האחרונים, לאחר השיחה עם חוגג, פייגנבוים יזם מגבית בין אנשי עסקים שהצליחו לגייס את רוב הסכום. כעת, בית"ר וסרוסי בדרך להסכם פשרה.

"נכון שהייתה שיחה עם חוגג ואנחנו בדרך לחתימה על הסכם הפשרה", אישר פייגנבוים. "חוגג אדם מדהים ואפשר לומר שיצא ענק כשהסכים לשמוע את הצעת הפשרה שלי. אני בעד אנשי עסקים שרוצים לתרום לכדורגל ומחבב אותו מאוד. האוהד הודה שעשה טעות, אבל חשוב מאוד שהכל מאחורינו".


חוגג עם בניון ומוחמד באימונים הראשונים (דני מרון)

כעת, מעניין יהיה לשמוע האם בית"ר בדרך לעסקאות פשרה נוספות. גורם במועדון אמר אתמול כי היוזמה של פייגנבוים והאוהד עדיין לא מסמנת עידן חדש בנושא הזה. "להפך, חוגג הראה בצעד הזה שהוא לא יוותר על אף תביעה. מה שעשה היה מתוך רצון טוב להגיע לפשרה. האוהד, כמובן, יתנצל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי