מלול: "זה אולי נשמע עלוב, אבל קשה לשחק בסמי עופר באוגוסט"

דור מלול
דור מלול | מאור אלקסלסי

מגן הפועל חיפה דיבר ב-103FM והתייחס לדרבי: "אם במשחק לא מבריק שלנו לא הפסדנו למכבי חיפה, זה בסדר". המטרות: "לא נקבל את המקום בפלייאוף העליון בגלל שאנחנו נחמדים ויפים"

(גודל טקסט)

"זה אולי נשמע כמו תירוץ עלוב, אבל קשה מאוד לשחק בסמי עופר בחודש אוגוסט. התחושה היא של מחנק בגרון והלחות מאוד גבוהה", כך אמר מגן הפועל חיפה דור מלול שהתראיין בתוכנית הספורט של 103FM וסיכם את הדרבי החיפאי שהסתיים ללא שערים.

התחושות לאחר המשחק: "כמובן שאני מאוכזב מהתוצאה. אף פעם אני לא בא לשחק במטרה לסיים ב-0:0, אני תמיד רוצה לנצח. אני לא מאושר עד הגג מהנקודה, אבל גם לא בוכה עכשיו. קשה להשוות לעונות האחרונות, אבל אחרי הניצחונות הכבירים שלנו על מכבי חיפה בשנים האחרונות, ברור לי שתמיד יחפשו להשוות".

על הצורה בה התפתח הדרבי: "לה היה לנו משחק מבריק. אם במשחק פחות זוהר הצלחנו לא להפסיד למכבי חיפה, זה בסדר גמור. לא הצלחנו להגיע יותר מידי מצבים. אני חושב שהיה חסר לנו ריכוז בחלק האחרון של המגרש. פתחנו את המשחק טוב והגענו לחצאי מצבים, אבל הייתה חסרה רגל מסיימת בכדורי הרוחב של גילי ורמוט".

על הפועל חיפה הנוכחית: "לא נחלשנו, זו פשוט קבוצה אחרת עם שחקנים אחרים ולוקח קצת יותר זמן להתחבר. אל תשכחו שהחלפנו את כל הזרים. אנחנו צריכים עוד קצת זמן להתחבר. בינתיים, אנחנו עושים את העבודה מבחינה הגנתית. בהתקפה נצטרך להעז יותר ולחפש יותר את השער, לתקוף עם יותר שחקנים. בשנים האחרונות היינו קבוצה שמבקיעה המון וסופגת לא מעט, נצטרך למצוא את האיזון".

המטרות: "המטרה היא פלייאוף העליון. זה ריאלי, אבל אנחנו לא נקבל את המקום בגלל שאנחנו נחמדים ויפים". על השיטה בה משחק חיים סילבס: "המאמן מראה לנו איך היא יכולה להפוך למאוד-מאוד התקפית. לחצנו את מכבי חיפה בהתחלה, אבל אחר כך התעייפנו וירדנו אחורה. נראה את הווידאו וננתח את זה לעומק. בהמשך הדרך נצטרך ללחוץ גבוה במשך יותר זמן".


"אני תמיד בא לנצח" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי