אלון חשף: "הערב תיערך פגישה בנוגע למכירת שחקן". גאנם יעזוב?

קייס גאנם, יואב תומר
קייס גאנם, יואב תומר | דני מרון

בעלי הפועל רעננה גילה ב-103FM שאחד משחקניו עומד להימכר: "אשאיר אתכם סקרנים", הניצחון על בית"ר: "למה אתם מופתעים?", על חוגג: "מייעץ לו להיות יותר זהיר", על אסף צור: "עילוי", על קורצקי: "מאמן עם ביצים"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)
"למה אתם מופתעים שניצחנו את בית"ר ירושלים? מנחם קורצקי הפיק את הלקחים והמסקנות מההפסד בסמי עופר וזה השתלם". הדובר הוא אשר אלון, בעלי הפועל רעננה, שדיבר הערב (שני) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לבעלי הקבוצה המפסידה משה חוגג, למאמן מנחם קורצקי, לעתידם של חלק משחקניו ולמטרות של קבוצתו העונה.


על משה חוגג, שטען שבית"ר ירושלים היא לא הפועל רעננה והיא צריכה למכור יותר מנויים: "לא נעלבתי, הרי הוא צודק במה שהוא אומר. אנחנו לא מתחבאים מאחורי זה שאנחנו קבוצה קטנה שאין לה אוהדים. אני לא גאה בזה, אבל לא נעלב כי זו המציאות. חוגג הוא באמת אחלה גבר ואחלה בחור, אך הייתי מייעץ לו להיות יותר זהיר בפן הכלכלי"


אלון חשף: "היום בערב יש לי פגישה עם מישהו שרוצה לקנות ממני שחקני ואני אשאיר אתכם סקרנים". האם מדובר בקייס גאנם, בו התעניינה לאחרונה מכבי תל אביב: "אמרתי את מה שאמרתי ותסיקו את מה שאתם רוצים". על יוג'ין אנסה: "עדיין לא קבענו את תג המחיר שלו".



"אחלה גבר, אבל צריך להיזהר בפן הכלכלי"
 (אודי ציטיאט)


על השוער אסף צור: "מדובר בעילוי. הוא עלה בזמנו מהנוער והיה מחליף במשך עונה אחת. אחר כך הוא כבר קיבל את הצ'אנס מאיתנו. מגיע קרדיט לסילבס, אבל קורצקי נתן לזה פוש רציני. קריירה של מאמן זה לא דבר קל, אז בוודאי שלתת לצעירים לשחק זה לקחת צ'אנס ויש לו ביצים למנחם". על עומרי גלזר שנמכר למכבי חיפה: "לפעמים זה לא רק מקצועי אלא כלכלי. לא ראינו אז את הנולד עם צור, פשוט היינו צריכים את הכסף. חשבנו שצור יהיה טוב, אבל זה לא היה משהו מתוכנן כאילו מדובר במהלך בשחמט". 



אלון סיפר: "יש לי תשעה שחקנים שעלו מהנוער, בוגרי המחלקה של הפועל רעננה, חמישה מהם משחקים בנבחרת האולימפית. השכר הממוצע שלהם הוא בין 10 ל-12 אלף שקל. 115 אלף יורו זה השכר הכי גבוה בקבוצה, לא משנה שמות אבל מדובר בשחקן זר. אין אצלי ישראלי שמרוויח סכומים כאלה". 



ההפסד למכבי חיפה במחזור הפתיחה: "נלחצנו גם נגד בית"ר אלא שבמקום להוציא שחקן התקפה, קורצקי שינה מערך והוציא בלם. אנחנו לא מתערבים לו מבחינה מקצועית. אני באמת חושב שאם היה שינוי בנושא של המבנה וכל מה שקשור בזה, היינו יכולים לעשות נגד מכבי חיפה כמה דברים טובים ולהישאר עם 2:3 או לפחות להשיג תיקו. לא הכל בכדורגל זה עניין של מזל, תאמינו לי. כל האוהדים הם מאמנים, יש כל כך הרבה דעות וזה לא מדע מדויק".



המטרות של הפועל רעננה: "אנחנו רוצים לשרוד בליגה ואין שום צ'אנס שנגיע לפלייאוף העליון. המטרה שלנו היא להיות בין 14 הקבוצות הטובות בכדורגל הישראלי – זה כבוד גדול עבור הפועל רעננה. לפני כמה עונות מכבי חיפה כמעט ירדה ליגה והפועל תל אביב ירדה בפועל, זה יכול לקרות לכל קבוצה".


"יש לו ביצים" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי