בני יהודה עדיין לא חתמה על הסכם חזרה לאצטדיון בלומפילד

אוהדי בני יהודה, אצטדיון בלומפילד
אוהדי בני יהודה, אצטדיון בלומפילד | אודי ציטיאט

הכתומים ייפגשו בקרוב עם אנשי עיריית ת"א בניסיון להגיע לפתרון, אחרת הם עשויים לעזוב בעונה הבאה את המגרש ששופץ בשלוש השנים האחרונות. נעשתה בדיקה אם באפשרותם לשוב ל"מושבה", אך התקבלה תשובה שלילית

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

האם הרומן של בני יהודה, עם אצטדיון בלומפילד המחודש יסתיים מהר מהצפוי? נכון להיום (שלישי), ראשי המועדון טרם חתמו על הסכם השכירות מול הנהלת האצטדיון ועיריית תל אביב, בשל מה שנראה לטענתם הוצאות כספיות נוספות שלא היו בהסכם המקורי וייתכן שכבר בעונה הבאה תחפש הקבוצה אצטדיון ביתי אחר.

בימים הקרובים אמורה להיות פגישה בין ראשי בני יהודה לנציגי הנהלת האצטדיון ביחד עם נציג מעיריית ת"א במטרה למצוא פתרון, כאשר אחת האפשרויות היא להגיע להסכם בעלויות מופחתות רק לעונת המשחקים הנוכחית. על פי גורם בני יהודה, בשל גודלו של האצטדיון, הוצאות האבטחה אותן דורשים בכל משחק ביתי, בתוספת לעלויות שונות נוספות, דוגמת הקייטרינג של קומת ה-VIP בתא הכבוד, גורמות לעלייה משמעותית בעלות כל משחק ביתי עבור הקבוצה, שגם ככה לא מוכרת כרטיסים רבים מדי ומתקשה לכסות את עלויות האירוח באצטדיון המשופץ.

בניגוד לאירוח במושבה, שם הביאה בני יהודה קייטרינג מטעמה, בבלומפילד יש חברה פרטית שזכתה במכרז והיא זו שמפעילה את שירות ההסעדה בתא הכבוד. בבני יהודה כבר ניסו בימים האחרונים לבדוק את אפשרות החזרה לאצטדיון המושבה באופן מיידי, אולם בשל העובדה שהפועל רעננה הכריזה על המושבה כאצטדיונה הביתי, בתוספת לשתי הפתח תקוואיות, שמארחות שם בלאומית, לא ניתן להוסיף קבוצה ביתית רביעית והרעיון ירד מהפרק.


בלומפילד. עלויותיו גבוהות מדי לבני יהודה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי