פורסם לראשונה בספורט1: הפועל ת"א הודיעה לקלאודמיר על שחרורו

קלאודמיר פריירה
קלאודמיר פריירה | דני מרון

הברזילאי הוזמן לפגישה ובמהלכה התבשר כי הוא לא בתוכניות, בכיר במועדון אישר את הפרטים: "כבר לפני 10 ימים הודענו על כך לסוכנו". הקשר משוכנע שימצא קבוצה חדשה בישראל בשבועיים הקרובים, אחרת יוקפא

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

כבר במשך שבועיים שבהפועל תל אביב מבינים שעליהם להשתחרר מחוזהו של הברזילאי קלאודמיר פריירה, אבל רק הבוקר (שלישי) זה הפך לרשמי: כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1 לפני שבועיים, הקשר בן ה-35 התבשר היום על ידי ראשי המועדון כי הוא סיים את דרכו בקבוצה.

קלאודמיר הגיע להפועל תל אביב מבני סכנין באמצע העונה שעברה ודווקא היה מהשחקנים היותר בולטים של הקבוצה וסייע לה להבטיח את ההישארות בליגה, אולם בשבועות האחרונים, כבר ממחנה האימונים, הוא מתקשה להרשים את ניסו אביטן והצוות החדש שהגיע למתחם חודורוב לעונת 2019/20 וכבר בחודש שעבר עודכן סוכנו כי הוא לא בתוכניות, על אף שעוד זכה לפתוח בהרכב בשני המחזורים הראשונים בליגה, אלא שהבוקר השחקן שמע בעצמו כי דרכו בהפועל ת"א הגיעה לסיום.

גורם בכיר בהפועל תל אביב אישר את הפרטים: "הודענו לסוכנו של קלאודמיר כבר לפני 10 ימים שהוא לא בתוכניות, למרות שהוא היה בהרכב גם אחרי זה. עכשיו גם השחקן שמע את זה. אם הוא לא ימצא קבוצה, הוא יוקפא – אבל הוא לא בתוכניות יותר".

בהמשך לידיעה הראשונית בספורט1, כבר אז פרסמנו כי הקשר הוצע בין השאר למ.ס אשדוד, הפועל חיפה והפועל קריית שמונה, וגם בימים אלה נעשים ניסיונות למצוא לו קבוצה בישראל. בפגישה עם השחקן הבוקר, הוא טען בפני ראשי המועדון כי הוא בטוח ביכולתו למצוא קבוצה חדשה בליגת העל – מה שכאמור עלול גם להסתיים בהקפאתו, אם הוא לא ימצא קבוצה חדשה בשבועיים שנותרו לחלון.

כאמור קלאודמיר פריירה זכה לפתוח בהרכב בשני המשחקים האחרונים של הפועל ת"א בליגת העל נגד מכבי נתניה ומ.ס אשדוד על אף שלא היה בתוכניות, אלא שמדובר היה באילוץ בעקבות פציעותיהם של עמנואל בואטנג, אור אינברום ופרנסיס קיירמה.


קלאודמיר המאוכזבה באצטדיון הי"א. היה זה משחקו האחרון באדום (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי