"לא כל שחקן מצטיין בליגה הלאומית מתאים גם לליגת העל"

אורן גולן
אורן גולן | אודי ציטיאט

היועץ המקצועי של הפועל חדרה אורן גולן בראיון ל-103FM: "כשרואים שזו לא הרמה שאנחנו רוצים, אפשר לשחרר". על העתיד: "נתחזק כדי לא להיות בתחתית בינואר". מטרות: "זיקרי, עאבד ואבו פאני הם רק חלק מהשמות"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

לאחר שהפועל חדרה הודיעה לשגיא דרור, יגיל אוחנה ושגיב סולומון כי הם רשאים לחפש לעצמם קבוצה חדשה, כשנותרו שבועיים בלבד לחלון ההעברות בישראל, היועץ המקצועי אורן גולן התראיין היום (שלישי) לתכנית הספורט של 103FM והסביר את המהלכים של המועדון הצפוני, הסיבות לשינויים בסגל, והתכניות לעונה הקרובה.

שחרורים מהסגל: "שגיא דרור הגיע אלינו מהפועל פתח תקווה כשחקן מצטיין בליגה הלאומית, והוא מן הסתם לא משתכר בשכר מינימום. נתנו לכל השחקנים האלו מספר הזדמנויות לשחק בגביע הטוטו ובמשחקי הליגה, אבל כשרואים שזה לא מתרומם לרמה שאנחנו רוצים אפשר לשחרר. לא כל שחקן מצליח בליגה הלאומית מתאים גם לליגת העל".

תכניות עתידיות: "ההפסד להפועל באר שבע היה צפוי. אחרי כמעט חודשיים של מחנה אימונים ומשחקים הבנו שאנחנו צריכים שחקנים יותר טובים. כל מי שראה אותנו מבין שהפועל חדרה צריכה יותר איכות בחלק הקדמי. לכן שחררנו שלושה שחקנים מהסגל, ואנחנו מתכוונים להחתים שניים חדשים. כמו כל קבוצה אחרת, אנחנו רוצים להתחזק עד תום מועד ההעברות".


"רוצה לתת לגוטמן את כל הכלים להצלחה" (דני מרון)

שחקנים על הכוונת: "יש בהחלט שחקנים טובים בשוק. אמנם הם קצת יקרים לנו, אבל אנחנו נצרף חדשים. אנחנו גם נחתים גם זר שישי בעמדת קיצוני. אני רוצה לתת לאורי גוטמן את כל הכלים להצלחה. מבחינה הגנתית הקבוצה נראת טוב. מוחמד אבו פאני, אחמד עאבד ורועי זיקרי הם רק חלק מהשמות שמעניינים אותנו".

הסגל הקיים: "יש לנו הרבה שחקנים בלי ניסיון בסגל, אבל מצד שני יש לנו את אוסטין אג'ידה, לוסיו וג'ורג' פוצ'יבה להם יש ניסיון רב. אנחנו צריכים להוסיף עליהם שחקנים איכותיים וזה יקרה כבר בימים הקרובים. יש שתי דרכים להתמודד עם המצב – אחת היא לעצום את העיניים ולחכות עד שיגמר מועד ההעברות, והדרך השנייה היא לחזק את הסגל כדי לא להיות בפער גדול משער קבוצות הליגה. לא שחררנו חצי קבוצה, בגלל זה אנחנו לא נבהלים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי