טיירה: "אם הייתה לי הזדמנות, הייתי מוכיח". לוביץ' שוב הוצע

אפונסו טיירה
אפונסו טיירה | דני מרון

הקשר נפרד משחקני בית"ר ירושלים בתחושת פספוס, אך הבהיר: "הקבוצה תישאר אצלי בלב, צברתי המון חוויות בישראל". טרם התקבלה החלטה לגבי המגן האמריקאי. משחק האימון נגד אשדוד בוטל עקב ריבוי פצועים ונעדרים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"יש לי כאן לא מעט חברים, אני נפרד מכם אבל בית"ר תמיד תישאר אצלי בלב. אני בטוח שאם הייתי מקבל הזדמנות, הייתי מוכיח את עצמי יותר. צברתי המון חוויות בישראל, אני ממשיך ליעד הבא שלי". כך אמר אפונסו טיירה לשחקני בית"ר ירושלים בעת שנפרד מהם בשיחה קצרה אתמול (שלישי). הקשר הפורטוגלי שוחח אתמול עם רומאריו פירס, שחקנה של הרמנשטאדט אליה הוא מצטרף, וכבר ביקש לגור בסביבתו. בימים הקרובים ייעשה ניסיון לשדך גם את ז'אורז'יניו לקבוצה אחרת.

בנושא אחר, לקבוצה הוצע בימים האחרונים להחתים את המגן השמאלי האמריקאי-היהודי דניאל לוביץ'. לוביץ' בן ה-27, שחקן נבחרת ארצות הברית, לא ייחשב כזר עקב היותו יהודי. בעונה החולפת הוא שיחק במונטריאול אימפקט. מגן נוסף הוצע לקבוצה לפני מספר ימים, אך במועדון עדיין לא קיבלו החלטה לגביו. "חייבים עוד מגן כדי שיהיה תחליף לג'רצקין. אי אפשר לאלתר", אמרו במועדון.

הבלמים טל בן חיים ואור זהבי עשויים לפתוח יחד מול הפועל חיפה לאחר הפגרה. בן חיים ערך אתמול אימון מלא ויהיה כשיר. משחק האימון נגד מ.ס. אשדוד שתוכנן למחר בוטל מפאת ריבוי פצועים ונעדרים. כזכור, האימון אתמול נערך בסגל מעט חסר, עקב זימונים לנבחרות, טיפולים וטיסות. גדי קינדה וליוואי גארסיה הצטרפו לנבחרות ישראל וטרינידד טובגו בהתאמה, פרדי פלומיין ששיחק ביום ראשון נגד רעננה לאחר שבתו נולדה לילה לפני, קיבל אישור מיוחד מהצוות המקצועי וטס לצרפת, על מנת להתאחד עם בת זוגו ולהכיר את התוספת החדשה למשפחה.

דניאל לוביץ'. טרם התקבלה החלטה לגביו. (Lachlan Cunningham/Getty Images)
דניאל לוביץ'. טרם התקבלה החלטה לגביו. (Lachlan Cunningham/Getty Images)

פרט לשלושה, גם שי קונסטנטין, ששותף לאורך רוב המשחק מול הפועל רעננה כשהוא סובל מפגיעה בקרסולו, לא התאמן ועבר טיפולים, אך הבטיח כי מדובר במכה חזקה שתעבור וכי הוא יהיה כשיר בימים הקרובים. גם דן איינבינדר, שהוחלף במהלך המשחק, עבר טיפולים ולא התאמן. עידן ורד ומיכאל אוחנה פצועים. הראשון שב אתמול מארצות הברית.

בתוך כך, בית הדין של ההתאחדות גזר היום קנס כספי של 7,500 ש"ח על המועדון בגין אבוקה שהודלקה על ידי אחד האוהדים, במסגרת משחק הפתיחה של העונה באצטדיון טדי בשבוע שעבר. מדליק האבוקה עצמו לא נתפס, מכיוון שעמד מתחת לדגל פרישה. בנוסף, בית הדין גזר על בית"ר קנס נוסף, על סך 3,000 ש"ח בגין התפרצות אוהד לכר הדשא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי