דיווח: איביץ' הביע נכונות לאמן את אריס, שמכחישה: "לא פנינו"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מאור אלקסלסי

מכבי ת"א בדרך לזעזוע? לפי הפרסום, המאמן מסוכסך עם מספר שחקנים בכירים באלופת ישראל ועשי לחזור לסלוניקי. גורם במועדון היווני לספורט1: "הוא אינו מועמד, הדברים שנכתבים בתקשורת אינם בשליטתנו"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

האם מכבי תל אביב בדרך לרעידת אדמה? ביוון דווח היום (רביעי) כי ולדימיר איביץ' הוא המועמד המוביל לאימון אריס סלוניקי, שפיטרה לפני מספר ימים את סאבס פנטלידיס לאחר שהקבוצה הודחה בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית וצברה נקודה אחת בלבד בשני מחזורים במסגרת הליגה היוונית.


בדיווח נכתב שהבעלים של אריס נמצא ביחסים קרובים עם איליה איביץ', אחיו של מאמן מכבי תל אביב והוא התבקש לתווך במעבר. עוד נכתב כי איביץ' נמצא בסכסוך עם שחקנים בכירים במכבי תל אביב וכבר הביע נכונות לשוב ליוון. באריס מפעילים על המאמן לחצים גדולים להגיע לסיכום להתרת חוזה במכבי תל אביב, ומבחינתם זה רק עניין של זמן עד שזה יקרה.


בהמשך לפרסומים, גורם בכיר במועדון היווני שוחח עם ספורט1 וטען כי אין מגעים בין ראשי אריס סלוניקי לבין ראשי מכבי תל אביב ואמר: "לא דיברנו עם איביץ' ומבחינתנו הוא אינו מועמד לאמן את הקבוצה. כל מה שנכתב בתקשורת לא נמצא בשליטתנו. אנחנו מכבדים מאוד את איביץ', שמשפחתו מתגוררת בסלוניקי, אבל  זה לא אפילו לא על הפרק. אם נרצה בעתיד להגיע לאיביץ', זו לא תהיה בעיה".אחד העיתונאים הבכירים בסלוניקי אמר לספורט1: "איביץ אימן בפאוק סלוניקי והיריבות בינה לבין אריס גדולה מאוד, כך שאני לא חושב שהמהלך הזה יכול לצאת לפועל".


איביץ', ששיחק עונה אחת במדי אריס, החל את קריירת האימון שלו ב-2013, אז מונה למאמן קבוצת הנוער של פאוק סלוניקי. ב-2016, לאור עבודתו הטובה בקבוצת הנוער, איביץ' מונה למאמן הקבוצה הבוגרת של המועדון ובשנת 2017 זכה עמה בגביע היווני. במאי 2018 הוא מונה למאמן מכבי תל אביב, אותה הוביל לאליפות חסרת תקדים כבר בעונתו הראשונה, אך כשל פעמיים להעפיל לשלב בתים אירופי ואת העונה הנוכחית הוא החל עם לא מעט סימני שאלה.



ולדימיר איביץ'. יחזור ליוון אחרי שנה אחת במכבי תל אביב? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי