רועי זיקרי הושאל מהפועל ת"א, מחצית לערן לוי בהפסד חדרה

ערן לוי
ערן לוי | הפועל חדרה

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, החלוץ הצטרף: "שחקן עם יכולות וניסיון כמו שלו יכול מאוד לעזור לנו". הקשר שותף ב-1:0 לנס ציונה והחלטה לגביו תתקבל רק בשבוע הבא, היועץ המקצועי אורן גולן נזף בשחקנים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

תקופה ארוכה ניסתה הפועל חדרה לשים את ידה על רועי זיקרי, אבל הבוקר (חמישי) הדבר הפך לרשמי: כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, חלוץ הפועל תל אביב בן ה-26, שסיכם אתמול את תנאיו, הושאל היום עד תום העונה וינסה לסייע לחדרה לשחזר את העונה הפנטסטית ב-2018/19.

עוד לפני ההודעה הרשמית, הפועל חדרה ערכה הבוקר משחק אימון מול סקציה נס ציונה, אבל התקשתה גם מול העולה לליגת העל וסיימה אותו בהפסד 1:0, כשלנס ציונה הבקיע סביאן לילאי. מטרת המשחק מבחינת חדרה הייתה לבחון את ערן לוי וכן את שני הזרים שהגיעו לאחרונה – חוסיין זאוקוני ופיליפ פיים, כשהאחרון נחשב למועמד המוביל לחתום בקבוצה לפחות עד הבוקר.

כמובן שמי שתפס את מרבית תשומת הלב הוא ערן לוי, ששיחק מחצית אחת והחלטה לגביו תתקבל רק בשבוע הבא, לאחר מספר אימונים נוספים. בעקבות התוצאה ובעיקר היכולת, בחדרה הביעו אכזבה קשה ובסיום המשחק כינס את השחקנים היועץ המקצועי של המועדון, אורן גולן שהטיח בהם מילים קשות על היכולת.


זיקרי מוצג כשחקן הפועל חדרה (דוברות המועדון)

באשר ללוי, רק אתמול הוא ערך אימון ראשון במדי חדרה, אלא שאותו כלל לא העביר גוטמן, שבזמן האימון שוחח עם היועץ המקצועי אורן גולן והוא צפה בחלקים ממנו מהצד. בחדרה הבהירו כי מראש נקבע שעוזרו של גוטמן, שרון זהביאן, יהיה זה שיעביר את האימון ללא כל קשר להגעתו של לוי שבתחילת הקיץ לא היה רצוי על ידי המאמן. גולן סיפר על השתלשלות העניינים: "אני חושב שמגיע צ'אנס לערן לוי. ביקשתי מאורי גוטמן לראות את ערן במספר אימונים ואנחנו רוצים לתת לו הזדמנות אמיתית להוכיח שיש לו מקום בהפועל חדרה. מה שבטוח שכבר הייתה התרוממות גדולה בחדר ההלבשה. אני חושב שלפעמים אם יש דעה מסוימת אז ישנה אפשרות לראות דברים אחרת ולכן ההבאה של ערן לוי היא לפתוח זווית ראייה נוספת למאמן".

לעומת זאת, בחדרה הודיעו לפני מספר ימים על שחרורם של שגיא דרור, שגיב סולומון ויגיל אוחנה ונראה כי השלושה בדרך לליגה הלאומית. דרור צפוי לחזור להפועל פתח תקווה, סולומון מבוקש בהפועל נוף הגליל ואילו יגיל אוחנה מבוקש בהפועל אשקלון.

זווית ראיה נוספת למאמן. ערן לוי באימון (הפועל חדרה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי