קריית שמונה רוצה להחתים קשר, קארצב מועדף על קאניוק

עדן קארצב
עדן קארצב | אריאל שלום

במועדון הצפוני מאמינים ששחקן נוסף במרכז השדה יכול להפריח שינוי בקבוצה. קשר מכבי ת"א נותר האופציה העדיפה על דגו, אך בקבוצה בוחנים אפשרויות נוספות. גם הפועל חיפה מעוניינת באקס מכבי פ"ת

(גודל טקסט)

לאחר שסיימה את שני מחזורי הליגה הראשונים שלה ללא נקודות, קריית שמונה שמה לעצמה מטרה להתחזק בקשר ישראלי נוסף על תום חלון העברות, במחשבה שיצליח לגרום לשינוי בתום פגרת הנבחרות.

בראש הרשימה נמצא קשר מכבי תל אביב עדן קארצב. כבר לפני חודש ימים פרסמנו על רצונו של מסאי דגו והבעלים איזי שרצקי לצרף את הקשר בן ה-19, אך הצעתם נשללה על ידי הצהובים על הסף, אבל כעת המצב השתנה בעקבות הישארותו של דור פרץ, דבר שעשוי לסלול את דרכו של קארצב לקבוצה הצפונית. הקשר אמנם מבוקש במספר קבוצות בישראל, אבל ההצעה של שרצקי נחשבת לטובה ביותר.

מועמד נוסף לחזק את חוליית הקישור של קריית שמונה הוא אקס מכבי פתח תקווה גידי קאניוק. השחקן בן ה-26 שהשתחרר הקיץ מחוזהו בפאחטקור, מעוניין למצוא קבוצה חדשה בישראל. גם הפועל חיפה הבעיה עניין בקאניוק שיצטרך לקבל החלטה לגבי עתידו.


עדן קארצב. האופציה המועדפת על קריית שמונה (דני מרון)

בינתיים בקריית שמונה הביעו שביעות רצון מהניצחון אתמול במשחק אימון על הפועל אום אל פאחם בתוצאה 0:2. בקבוצה התרשמו בעיקר מהעובדה שהקבוצה שמרה על רשת נקייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי