סוכנו של ארון אולנארה הגיש תביעה נגד בית"ר ירושלים

ארון אולנארה
ארון אולנארה | דני מרון

מספר חודשים לאחר עזיבת החלוץ הניגרי, סוכן השחקנים הנורווגי אטא אנקה הגיש תביעה למוסד לבוררות של ההתאחדות נגד המועדון בדרישה לשלם לו 55 אלף יורו. איינבינדר בספק גם לקריית שמונה, טיירה נפרד בעברית

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
החלוץ הניגרי ארון אולנארה הגיע לבית"ר ירושלים לפני פחות משנה בקול תרועה גדולה. הוא שוחרר אחרי חודשיים בטענה לבעיות משמעת רבות, כשהחוזה שלו עמד על כ-325 אלף יורו, אבל עכשיו מגיעה התביעה. נציגו של השחקן, הסוכן הנרווגי אטא אנקה, שייצג בעבר גם את נוסא איגייבור, הגיש בימים האחרונים תביעה נגד בית"ר ירושלים במוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל, בדרישה לשלם לו 55 אלף יורו.


לאחר הגעתו לקבוצה, הוא רשם הרחקה מול הפועל רעננה, הגיע לאיחור במשחק מול מכבי נתניה והושעה בהמשך מכל פעילות במועדון, שהחליט לשחררו. בתביעה שהוגשה לבית הדין של ההתאחדות טוען אנקה כי בית"ר ירושלים מסרבת לשלם לו את העמלה בטענה ש"אולנארה הפר חוזה", אולם אין קשר בין הפרת החוזה עצמו לבין התשלום עבורו התיווך בין הצדדים.


כשהגיע לישראל, אולנארה הצטרף לרשימת זרים שכללה את אנטואן קונטה, ברונו אייבה, אפונסו טיירה, ז'אורז'יניו, ויאקוב סילבסטר. מספר חודשים אחרי, רק קונטה נשאר רשמית בסגל הקבוצה לאחר שטיירה עבר השבוע רשמית להרמנשטדט הרומנית.


מביתר ירושלים נמסר בתגובה: "התביעה מתנהלת כעת במוסד לבוררות, ונפעל שם במסגרת האמצעים המשפטיים שלנו".



אולנארה. בית"ר לא שילמה על התיווך בשלב זה (אריאל שלום)


טיירה, שעזב השבוע את בית"ר ירושלים כאמור, נפרד הבוקר גם מאוהדי הקבוצה כשכתב באינסטגרם בין השאר (בעברית): "המועדון ראוי להיות במקום טוב יותר ואני בטוח, בצדק, שהשנה הוא יגיע למקום שהוא ראוי להיות בו. יש לי זיכרונות נהדרים מהקהל המדהים של הקבוצה, לא ראיתי אוהדים כמוכם בשום מקום, עם תמיכה גדולה ואהבה ענקית אפילו שהעונה הייתה מאכזבת הייתם שם תמיד".


בנושא אחר: היום ומחר הקבוצה לא תתאמן מאחר שרוני לוי נתן חופש לשחקנים עד תחילת השבוע. במועדון אישרו כי דן איינבינדר ייעדר כשלושה שבועות ועשוי, פרט למשחק מול הפועל חיפה, להחמיץ גם את משחק החוץ בקריית שמונה, במחזור הרביעי. פניה למגן אורן ביטון תיעשה רק אם יובהר כי באר שבע מתכוונת לשחררו בכל מקרה. בשלב זה, משה חוגג לא נתן אור ירוק לאשר רכישת שחקן.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הגיע הזמן לסכם העונה האחרונה הייתה מלאה באכזבות המועדון ראוי להיות במקום טוב יותר . ואני בטוח , בצדק, שהשנה הוא יגיע למקום שהוא ראוי להיות בו יש לי זיכרונות נהדרים מהקהל המדהים של הקבוצה , לא ראיתי אוהדים כמוכם בשום מקום , עם תמיכה גדולה אהבה ענקית , אפילו שהעונה הייתה מאכזבת הייתם שם תמיד . לחבריי השחקנים בקבוצה תודה ענקית שנתתם תחושה של בית תמיד הרגשתי חלק מהצוות וזה משהו שלא תמצאו בכל מקום. לכל צוות המקצועי של מועדון בית"ר ירושלים, שבכל יום עובדים קשה להוביל את הקבוצה למקום גבוה , תודה ענקית מאחל לכולכם הצלחה ענקית ושוב תודה #YallaBeitar #AfonsoTaira

A post shared by Afonso Taira (@afonsotaira) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי